"Nós non estamos en contra da xente, só a favor de preservar os recursos naturais", dice la SGH-N
 
Pese a que la SGH-N considera que el exceso de "carga gandeira" es el principal causante de que el Limia esté como está, su presidente, Serafín González, matiza que aún es posible recuperar el río manteniendo las explotaciones actuales. Ganaderos y agricultores son necesarios, dice, y no todos deben pagar por lo que hacen algunos: "hai xente na Limia que o está a facer ben, moi ben incluso", señala. Las administraciones no hacen tampoco lo que deben para que el ejemplo de estos cunda.
 
 
 
 
 
29 de AGOSTO de 2011: OURENSE DIXITAL

Aunque la Sociedade Galega de Historia Natural considera que el exceso de "carga gandeira" es uno de los principales causantes, sino el principal, del deterioro que sufren las aguas de río Limia, esto no quiere decir que la SGH-N esté en contra de la ganadería y de la agricultura en la comarca limiana, puntualiza su presidente.
Para Serafín González Prieto "a gandeiría é necesaria, a agricultura é necesaria, gandeiros e agricultores teñen que gañarse a vida e todos nós precisamos do seu traballo". Otra cosa es que "igual que hai xente na Limia que o está a facer ben, moi ben incluso, tamén os hai que están a xestionar mal os recursos", señala el presidente de la CHM-S.

Serafín González quiere que se discierna con claridad entre lo que son malas prácticas por parte de algunos e inhibición de las autoridades en la materia por norma general, y que "interesadamente algúns queiran facer ver que a SGH-N está en contra dos gandeiros e os agricultores da Limia". Y añade: "Nós non estamos en contra da xente, só estamos a favor de que entre todos preservemos os recursos naturais para os nosos fillos".
En este sentido no descarta que, aún con la carga de explotaciones que en la actualidad tiene que soportar A chaira da Limia se puedan administrar fórmulas sostenibles: "hai xente que o está a facer ben, que demostra que é posible, pero tamén é certo que, por desgracia, non son a maioría".
El presidente de la Confederación Hidrográfica menciona uno de los ejemplos de malas práxis que abundan todavia en a chaira, los montones de estiércol que pueden verse en algunas fincas, dejados a la intemperie y ya algunos secos después de haber filtrado durante semanas al suelo las heces y orina. "¿A onde foron parar?, está claro, aos acuíferos do Limia", señala el presidente de la SGH-N.

"A Sociedade Galega de Historia Natural seguirá estando en contra de calquera persoa mal intencionada e de calquera industria que poña en xogo a vida das persoas", dice Serafín González. Y vuelve a reclamar la debida diligencia de las autoridades: "é penoso que o luns da semana pasada dous socios desta Sociedade tiveran que advertir a dous mozos franceses que non era prudente que se bañaran no encoro das Conchas, no que xa se dispuñan a entrar porque sigue sin haber sinais de que non é apto para o baño".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
  Serafín González, SGHN  
     
  Noticias Relacionadas  
  La "excesiva carga gandeira" es la "principal responsable" del deterioro de las aguas del Limia, dice la SGH-N  
  Las más de 350 granjas que hay en A Limia producen al día 4 veces más excrementos que la población de toda la provincia  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
 
HACE HOY UN AÑO 28, SÁBADO
 
Pachi Vázquez acusa á Xunta de declarar extinguidos incendios “que ao día seguinte seguen vivos”
El fuego retornó a los concellos de Queixa y Cualedro, arrasando otras 88 hectáreas de monte raso
El fuego devastó otras 60 hectáreas de monte raso en el municipio de Manzaneda
Delgado califica de “discriminatorio” la repesca de Fomento con las inversiones adicionales
Presentada una nueva edición del “Premio Manuel Gómez Román” de recuperación del hábitat rural
 

 

Añade OuD a tu Google