Rosendo Fernández cuestiona el “cronograma” del PSOE y dice que López Vidal es “o menos indicado”
 
Ni el PSOE ni el parlamentario socialista Pablo López Vidal son los más indicados para reclamar a la Xunta las acciones que reclaman en su “cronograma”, dijo este martes el candidato a la alcaldía de Ourense y diputado autonómico Rosendo Fernández. El bipartito en la Xunta tuvo una legislatura para hacer lo que no hizo, y “López Vidal tampouco é o máis indicado” para reclamar, aseguró Rosendo Fernández
 
 
 
 
 
20 de ABRIL de 2011: OURENSE DIXITAL

“O PSOE non ten autoridade política nin ética para denunciar nada”, dijo este martes el candidato a la alcaldía de Ourense por el PP y diputado autonómico, Rosendo Fernández, saliendo al paso del “cronograma” de actuaciones pendientes que la Xunta tiene con Ourense y que el Partido Socialista presentó este lunes en el Parlamento de Galicia, según anunció el diputado del PSdeG Pablo López Vidal.
“López Vidal tampouco é o máis indicado para facer ese tipo de propostas á Xunta de Galicia”, añadió Rosendo Fernández.

En este sentido, el candidato a la alcaldía de Ourense recordó que “era un dos 38 diputados que non suscribiron durante a lexislatura que gobernou o bipartito a Xunta de Galicia, ningunha acción a favor de Ourense e votou en contra das do Partido Popular”, dijo Fernández refiriéndose a López Vidal, mientras calificó de “papelón que acaba de facer” la iniciativa presentada este lunes por el parlamentario socialista.

Rosendo Fernández repasó algunas de las iniciativas que aparecen en el cronograma del PSOE, y se refirió en primer término a la de la Praza de Abastos: “para que, si o que se quere facer na Praza de Abastos está feito de costas aos comerciantes que non o queren e nunca se poderá facer”, dijo el popular.
En lo relativo al transporte metropolitano, el candidato popular señaló que “non está instaurado porque o bipartito non quere”, refiriéndose a PSOE y BNG en el Gobierno del Concello de Ourense. En este punto, Rosendo Fernández recordó que “podería estar en funcionamento sin necesidade de que os intercambiadores teñan decidida a súa ubicación” como la propia Xunta permite y como la Xunta le comunicó al Concello de Ourense, según Rosendo Fernández.

En similares términos se refirió a la improcedencia a la hora de reclamar a la Xunta en materia, por ejemplo, del Plan Estratéxico Termal, donde, dijo Rosendo Fernández, “foi o bipartito no Concello de Ourense o que rexeitou o Consorcio Termal, en dúas ocasións ademais, malamente se pode desenvolver o Plan de Termalismo sin Consorcio”, dijo.

Solar de O Couto

Del mismo modo, señaló Rosendo Fernández, tampoco se pueden ejecutar las obras del Centro de Saúde de O Couto, aprovechando aquí el candidato popular para derivar su discurso al hecho de que este lunes el Concello de Ourense remitiera a la Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza de la Xunta de Galicia, nueva documentación que acredita ahora la titular del Concello de la parcela de O Couto donde se ubicarán los futuros Centro de Saúde y Cidade da Xustiza.

“Onte, por cuarta vez consecutiva, se deriva á Xunta documentación. Si estivera toda cando se dixo que se enviara non tería que enviarse onte”, señaló el candidato del Partido Popular.
“E non se ruboriza ningúen, nin o Goberno do Concello nin o alcalde”, añadió Rosendo Fernández.

El popular reconoció públicamente que “nunha cousa si que nos fixeron caso, cando lle pedimos que os técnicos do Concello de Ourense se puxeran en contacto cos da Xunta e traballaran conxuntamente”. Por lo que, concluyó Rosendo Fernández, “ao mellor sin os políticos esto agora marcha mellor”.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  El PSOE presenta un cronograma de asuntos pendientes de la Xunta de Galicia con la capital ourensana  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
 
HACE HOY UN AÑO 20, MARTES
 
Rodríguez cada vez más confiado en que Ourense tendrá suministro de agua asegurado para los próximos 70 u 80 años
Madrid admite que el proyecto de la “Variante Norte” de Ourense todavía está muy verde
9 millones de euros de la Xunta en seguridad viaria para 3 carreteras de Ourense
A Festa dos Maios xa conta con 17 grupos nunha edición cargada de novidades
Aberto o prazo para solicitar axudas extraordinarias a emigrantes galegos retornados
 

 

Añade OuD a tu Google