La CIG acusa a Rogelio Martínez de favorecer a su esposa escondiendo la plaza que ocupa en la Residencia de Carballiño
 
La CIG pide la dimisión de Rogelio Martínez, delegado territorial de la Xunta, al que acusa de esconder la plaza que su esposa ocupa en la Residencia do Maior de Carballiño evitando que aparezca en el concurso de traslados. De este modo, entiende la CIG que Martínez “blinda” la plaza para mantener en ella a su mujer
 
 
 
 
16 de ABRIL de 2011: OURENSE DIXITAL

La CIG denuncia en Ourense lo que considera un “novo e inaceptable caso de nepotismo na Xunta de Galicia”, al denunciar el sindicato nacionalista que se ha reservado un puesto de trabajo de camarera-limpiadora en la Residencia do Maior de Carballiño para la esposa del delegado territorial de la Xunta en esta provincia, Rogelio Martínez.
Según la CIG, a día de hoy ese puesto está ocupado por esta persona, y debería haber figurado en el concurso de traslados “para darlle a oportunidade ao persoal fixo de acceder ao mesmo”.
Tal no ha ocurrido, denuncia la organización sindical, que entiende que se ha hecho así para “blindalo e que continúe traballando esta persoa”.

El sindicato incide en la gravedad que, a su juicio, tiene este hecho, dado que, recuerda, “neste momento a proposta da Xunta de Galiza e a amortización de 8 prazas na provincia de Ourense, somentes no grupo V,  o que demostra unha vez máis o desprezo da Xunta cara a nosa provincia coa continua eliminación de postos de traballo”.
En tal situación, “permítese o luxo de reservarlle o posto de traballo a súa muller”, dice la CIG refiriéndose al delegado, y recuerda los principios de igualdad, mérito y capacidad que tendrían siempre que inspirar el acceso al trabajo.

La CIG considera el caso de la suficiente gravedad “para que o delegado territorial sexa cesado de xeito inmediato”, y advierte de que, de no ser así, “deberían dimitir as persoas que permiten esta tropelía”, indicando que serían en tal caso la secretaria xeral técnica de la Consellería de Traballo e Benestar y el director xeral de la Función Pública.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
  Rogelio Martínez  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
   

 

Añade OuD a tu Google