La Xunta traslada al Concello de Ourense toda la responsabilidad que deriva de la anulación del PXOM de 2003
 
Duras y tajantes declaraciones del presidente de la Xunta en relación a la anulación del PXOM de 2003. Núñez Feijóo carga toda la responsabilidad en el Concello de Ourense e insiste en que tenía que existir “un plan B” ante lo que era previsible, la anulación. La Xunta se inhibe en materia de responsabilidad de las normas provisionales que será preciso redactar, ya que, señaló, “non podemos suplantar ao Concello”
 
 
 
 
Fotografía :BRAIS LORENZO
 
29 de MARZO de 2011: OURENSE DIXITAL

Es el propio Concello de Ourense el responsable “tanto de aprobar no seu día o Plan Xeral como de modificalo ou readaptalo”, dijo en la capital ourensana el presidente de la Xunta de Galicia este lunes.
Semanas después de la anulación del PXOM de Ourense por sentencia del Tribunal Supremo, Concello de Ourense y Xunta de Galicia siguen sin ponerse de acuerdo sobre quien tiene la responsabilidad ahora de elaborar unas normas provisionales hasta que se redacte el nuevo plan.

El titular de la Xunta eximió de responsabilidades al Gobierno gallego en este sentido (el referido a la elaboración de dichas normas), para asegurar que es el Concello de la capital el único responsable “tanto de aprobar no seu día o Plan Xeral como de modificalo ou readaptalo”.
Manifestando “no compartir” las declaraciones realizadas desde el Concello de Ourense, en las que se sitúa al Gobierno gallego como máximo responsable de elaborar las normas provisionales, subrayó Núñez Feijóo que la Xunta “responderá con rapidez a las propuestas que lleguen del Concello”.
“Non podemos suplantar ao Concello que é o responsable tanto de aprobar no seu día o Plan Xeral como de modificalo o readaptarlo”, insistió una vez más el titular del Ejecutivo gallego.

En pleno cruce de declaraciones respecto a la responsabilidad sobre el plan, el presidente de la Xunta recordó al alcalde Francisco Rodríguez que “lamentablemente desde fai tempo sabíase que había un altísimo índice de posibilidades de anulación do Plan Xeral de Ordenación por un problema de forma e polo tanto sabíamos desde fai moito tempo que este evento podía suceder”.
Por ello, añadió, que “unha vez que xa foi contrastado o que xa sabíamos, definitivamente, supoño que o Concello ten un plan B para activar e non disminuir as capacidades que necesita unha ciudad para seguir desenvolvéndose”.

Mostró no obstante su “ofrecemento á alcaldía de traballar prioritariamente en Santiago” para arreglar esta situación, de tal forma de que “se hai propostas do concello as miraremos e as examinaremos, e a única limitación é a lei”.
Finalmente, Feijoo hizo un llamamiento al Concello para “intentar traballar en base ós intereses xerais”, recordando que “desde que sabiamos que esta sentencia podía producirse ata agora. houbo desde logo moito tempo para ter varios plans xerais alternativos para solucionar o problema que agora ten a cidade de Ourense”.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
 
 
   
  PXOM 2003: Del bucle al Flipper  
  EL SUPREMO ANULA EL PXOM DE 2003  
 

Por GRINGO VIEJO

 
 
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 

 

Añade OuD a tu Google