El Concello de Ourense mantendrá el Plan de Inclusión social pese a que la Xunta se echa fuera
 
El Concello de Ourense tendrá que volver a echar mano de sus propios recursos para paliar las ausencias de la Xunta de Galicia en la prestación de servicios en los que hasta ahora ha venido colaborando. La Xunta se desentiende del Plan de Inclusión Social de este año, denunció este lunes la concelleira de Benestar Social, Marga Martín
 
 
 
 
25 de ENERO de 2011: OURENSE DIXITAL

Unos 150.000 euros extra tendrá que habilitar el Concello de Ourense de sus propios recursos para mantener el Plan Galego de Inclusión Social en lo que respecta a este concello. Así lo hizo público este lunes la concelleira de Benestar Social del Concello de Ourense, Marga Martín, tras ser firme ya que la Xunta de Galicia no aportará en 2011 un sólo euro para este Plan.
“Non é que se nos rebaixaran as cantidades, é que si o ano pasado a Xunta adicaba a este Plan en Ourense 149.000 euros este ano serán cero euros”, dijo Marga Martín.

La concelleira socialista denunció públicamente que la Xunta de Galicia se desmarca de otra actuación que “vai dirixida ás personas que máis o necesitan”. Explicó que “se trata de implementar actuacións de loita contra a pobreza e a exclusión social”, y recordó que dichas acciones están promovidas y recomendadas por la Unión Europea. De hecho, según Marga Martín, “este Plan se enmarca nos da Unión Europea de loita contra a pobreza”.
Con dicho Plan, el Concello de Ourense llevó a cabo el pasado año actuaciones para 300 personas. Martín explicó que este Plan forma parte de una actuación programada para el período 2007-2013, que el Concello de Ourense pretende mantener, por lo que tendrá que asumir la cantidad que hasta ahora aportaba la Xunta de Galicia.

“Aínda poderíamos entender que houbera un pequeno recorte na aportación da Xunta, pero a eliminación de toda a partida amosa o desprezo máis absoluto da Xunta de Galicia e do PP aos que máis o necesitan”, señaló la concelleira de Benestar Social del Concello de Ourense, quien recordó que la medida afecta a las siete grandes ciudades gallegas así como a la Mariña lucense.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
  Marga Martín, Concelleira de Benestar Social  
     
  Noticias Relacionadas  
  La Xunta asegura que apoya la Inclusión Social con 40 millones de euros que invertirá en 2011  
     
     
 
 
     
 
 
 
   
 
publicidad
   

 

Añade OuD a tu Google