Aunque las decisiones las traslada al Consello Local del partido, la concelleira Isabel Pérez no se muestra favorable a asumir la Tenencia de Alcaldía. Pérez dice tener claro que lo que el sábado, 12 de junio, votaron quienes apoyaron su candidatura fue “unha forma distinta de facer política municipal”, que aboga por el partido y las siglas BNG “en vez de polos personalismos e por unha marca”, dice refiriéndose a la Tenencia de Alcaldía. No adelanta nada, pero insiste en que “unha cousa é a portavocía do Grupo e o tenente de alcalde, e outra moi distinta a Tenencia de Alcaldía”, al tiempo que admite que a la marca en cuestión, la Tenencia, no le tiene precisamente querencia.
 
Noticias Relacionadas
  García Mata pretende endosar al Grupo del BNG la Tenencia de Alcaldía junto a todos sus cargos
  Herencia envenenada, peligrosa y mala de cuantificar
 
 
Isabel Pérez traslada al Consello del BNG resolver la puesta a disposición de los cargos de García Mata
16 de JUNIO de 2010: OURENSE DIXITAL
   

El Consello Local del BNG será el encargado de “valorar e decidir” respecto a los cargos que los concelleiros enrolados en la candidatura de García Mata han puesto a disposición de la candidatura más votada en la asamblea del partido que se celebró el sábado pasado, 12 de junio. Así lo confirmó este martes a Ourense Dixital la concelleira de Cultura del Concello de Ourense y cabeza de la lista que resultó ser la más votada, Isabel Pérez.
Pérez insistió en que “o único que significa que a nosa candidatura fora a gañadora da asamblea refírese o que ten que vir para a próxima lexislatura, non exactamente a esta”.
“Agora ben, si Andrés García Mata e os concelleiros da outra candidatura queren, como quixeron, poñer aos seus cargos a disposición do partido están no seu dereito e o partido terá que valorar”, añadió Isabel Pérez.

 
Fotografía : JOSÉ CERDEIRA 

La reunión del lunes de la semana que viene, 21 de junio, será la primera a estos efectos, toda vez que la de este 14 ha servido para conocer las intenciones del García Mata y sus compañeros. Sin embargo, esto no quiere decir que el Consello Local del BNG vaya a adoptar decisiones ya este mismo lunes, si no que lo más probable es que se abra un período de valoración y debate interno de las decisiones a adoptar.
La propia Isabel Pérez insiste en que “non hai presa” y en que el proceso asambleario del 12 de junio marca pautas de cara, sobre todo, a la legislatura que se abrirá con las elecciones de mayo del año que viene.

La cabeza de candidatura que refrendó el BNG frente a la alternativa elaborada por la Tenencia, admite que “unha cousa é a portavocía do Grupo e o tenente de alcalde, e outra moi distinta a Tenencia de Alcaldía”, algo que Isabel Pérez entiende que el proceso asambleario del pasado día 12 “discerniu con absoluta claridade”.
La concelleira de Cultura prefiere ser “cauta e prudente” en estos momentos, insiste con frecuencia en que este tipo de decisiones tiene que analizarlas, valorarlas y decidirlas el Consello Local del partido, y, de paso, incide en que “o compromiso que acadamos coa militancia que nos respaldou na asamblea do BNG, é que teñen que ser sempre os órganos do partido os que valoren e decidan estas cousas, porque os tempos dos personalismos no BNG xa remataron”.

 
Volver atras
Imprimir Página