La dimisión de Ana María Curieses como Directora Médica de Atención Primaria constata la “crise que está a provocar o Goberno de Feijóo na sanidade ourensá”, pero para los socialistas puede esconder una operación aún más amplia: dejar a Eloína Núñez Masid, Gerente del CHOU, como gerente única y pleniponteciaria en Ourense. La deputada Carmen Acuña advierte de la maniobra, y el PSdeG-PSOE anuncia ya acciones en el Parlamento para saber del alcance real de la situación tanto como de las verdaderas intenciones dela Consellería de Sanidade.
 
Noticias Relacionadas
  La gerencia de Atención Primaria presentó a la Comisión de Centro su nuevo equipo directivo
 
 
Sospechan que Sanidade quiere dejar a Eloína Núñez como gerente plenipontenciaria en Ourense
 
Presentación de los 4 directores de Atención Primaria de Ourense por el Gerente, en el centro, el 6 de octubre pasado (ARCHIVO)
29 de ABRIL de 2010: OURENSE DIXITAL
   

El que denominan “rosario de dimisións” en la sanidad ourensana, producirá una pregunta en el Parlamento de Galicia de la parlamentaria socialista Carmen Acuña, por la que el PSdeG-PSOE dice querer saber, en concreto, de la última de ellas, la de Ana María Curieses como Directora Médica de Atención Primaria.
“Empezaron dimitindo os xefes de servizo do Chou psiquiatría, pediatría urxencias, nefroloxía... e agora se estende tamén os responsables da  atención primaria”, señala Carmen Acuña.

Ante la dimisión de la doctora Curieses, Acuña incide en que “durantee este ano de goberno de Núñez Feijóo asistimos a paralización e o continuo recorte nas prestacións, servizo e equipamento que repercuten negativamente na cidadanía e na motivación dos profesionais”.
La parlamentaria socialista habla de “ataques directos sobre os profesionais sanitarios”, y menciona la congelación y reducción de las plantillas, con lo que, advierte la socialista, “van conseguir que de novo teñan que fuxir fora de Galicia”.

Con esta nueva dimisión, Carmen Acuña subraya que “esta crise do servizo sanitario ourensá alcanzou o ambito da atención primaria, onde se suceden os conflitos entre os profesionais”. Dichos conflictos son motivados, dice Acuña, por los acuerdos adoptados desde la Consellería aplicados por la Gerencia del CHOU, “os que provocaron que ata a directora médica presentase a súa dimisión”.
Advierte incluso la parlamentaria socialista que detrás de esta dimisión pueda estar una estrategia tendente a dejar a Eloina Núñez, la Gerente del CHOU, como “única xerente, coa desculpa do modelo de xestión integrada”.
Lo que los socialistas recalcan que protestarán, ya que “non se pode facer a integración anulando a atención primaria que é a base do sistema”.

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página