El senador del PSOE por Ourense, Miguel Fidalgo, devuelve las acusaciones vertidas por el conselleiro Hernández al Gobierno de Madrid en los restrasos de la Autovía Ponferrada-Ourense. Pregunta Fidalgo a la Xunta por el Informe de Impacto Ambiental que tenía que haber elaborado la Xunta, y que es la causa, dice el socialista, de que las obras lleven “case un ano de retraso”. Fidalgo acusa a la Xunta de practicar el cinismo, y le recuerda que fue el PSOE el que en su momento impulsó y puso en marcha esta autovía “pondo fin a décadas de marxinación por parte dos Goberno Populares”, señaló el senador socialista.
 
 
Fidalgo pregunta a Hernández por el Informe Ambiental de la A-76 que debía haber hecho la Xunta
 
19 de ABRIL de 2010: OURENSE DIXITAL
   

“As obras levan case un ano de retraso porque a Consellería de obra Pública e Medio Ambiente que dirixe o señor Hernández non realizou o Informe Ambiental necesario e imprescindible para a execución da autovía”. Así responde el senador ourensano Miguel Fidalgo a las declaraciones realizadas por el conselleiro de Territorio e Infraestructuras, Agustín Hernández, que responsabiliza de los retrasos en la A-76 al Gobierno central.
Fidalgo Areda recordó al conselleiro y a la Xunta de Galicia que “fomos os socialistas os que impulsamos e puxemos en marcha esta autovía. Unha autovía que comunicará Ourense co sur de Lugo e con Valdeorras pondo fin a décadas de marxinación por parte dos Goberno Populares”, señaló el senador socialista.

Miguel Fidalgo recrimina a la Xunta, además, que “non foi capaz de dar una paso para realizar o enlace da comarca de Trives que deixou aprobado o Goberno Bipartito, como tampouco foi capaz de realizar melloras na Rede autonómica”, y volvió a denunciar la contradicción que, según Fidalgo, “estase a producir tódolos días, pídenlle austeridade o goberno, que non gaste, pero logo eles son os primeiros que piden mais inversións en cada pobo”. Neste senso engadiu que “o cinismo co que se comporta o PP é un insulto a intelixencia da cidadanía”.

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página