Ricardo García-Borregón

 
  Con la postura que la dirección Xeral de Conservación da Natureza mantuvo en la reunión de este martes en relación con la declaración de Zona ZEPA para A Limia, la Federación Rural Galega considera que "os cultivos de patacas e cereal, así como as granxas da comarca da Limia, están ameazados de morte", dice. Llega a vaticianar la FRUGA que, de persistir en sus intenciones la Xunta de Galicia y no variar la delimitación de la zona afectada, en poco tiempo en A Limia "nin esistirán labregos nen aves" en poco tiempo.
 
 
A Limia "ameazada de morte", dice la FRUGA, que asegura que la ZEPA la dejará "sen labregos nen aves"
7 de ABRIL de 2010: OURENSE DIXITAL
   

Mal en el fondo y en la forma. Sería la conclusión que resulta de la reunión mantenida este martes por el director Xeral de Conservación da Natureza de la Xunta de Galicia, Ricardo García-Borregón, con los representantes de la Federación Rural Galega, FRUGA, y de las Comunidades de Regantes de A Limia.
En la forma porque, según denuncia la FRUGA, se impidió la asistencia a la reunión de los representantes de todas las Comunidades de Regantes llegando a cuestionarse, incluso, su representantividad. Y en el fondo porque "a Xunta de Galicia négase a buscar unha solución real ao problema que serou a declaración da Zona de Especial Protección de Aves, ZEPA, da comarca da Limia", señala la FRUGA.

Incide la Federación Rural Galega en que la Xunta de Galicia se basa en el desarrollo del Plan Director de la ZEPA, "cando eles mesmos recoñeceron, na propia preunión, que este non é a verdadeira solución ao problema que se vai crear coa inclusión na ZEPA da totalidade das zonas de cultivo".
La FRUGA insiste, por contra, en que la solución a las dificultades que plantea la declaración de ZEPA "pasa pola modificación da delimitación da mesma, excluíndo dela a totalidade das zonas de cultivo e a súa extensión cara as zonas máis despoboadas".
Señala la Federación Rural Galega que, de no hacerse así, "os cultivos de patacas e cereal, así como as granxas da comarca da Limia, están ameazados de morte".

La Federación Rural Galega se posiciona muy crítica con el proceder y comportamiento de la Xunta de Galicia, y califica la inclusión de zonas de cultivo en la declaración de ZEPA de esta comarca como "unha traiición da actual Xunta de Galicia". Recuerda que el propio Núñez Feijóo en el transcurso de algún acto público de campaña, "comprometeuse a que, se gañaba as eleccións, trabaría a declaración da ZEPA da Limia".
Por el contrario, sostiene la FRUGA, de persistir la Xunta en la postura expresada este marte por el director Xeral de Conservación da Natureza, "A Limia convetirase nun futuro non moi lonxano, nunha zona abandona e desértica, nin esistirán labregos nen aves", dice la Federación Rural Galega.

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página