El PP de Ourense afirma que en la etapa del bipartito al frente de la Xunta de Galicia, en el Complejo Hospitalario de Ourense se ocultaron cerca de 2.800 pacientes “en caixóns para maquillar as listas de espera do PSOE, co prexuízo consecuente ocasionados a estes enfermos”. El PP de Ourense añade que “desde xuño de 2009 incluíronse todos os pacientes non rexistrados e desde marzo de 2009 contabilízanse os pacientes rexistrados nas axendas dinámicas ou pendentes de cita”. Así responde a las críticas vertidas por la diputada socialista Carmen Acuña, a la que vuelven a acusar los populares de manipuladora y mentirosa.
 
 
El PP de Ourense afirma que el bipartito ocultó pacientes para reducir las listas de espera
 
Carmen Acuña
5 de FEBRERO de 2010: OURENSE DIXITAL
   

El Partido Popular de Ourense vuelve a acusar a la diputada socialista por esta provincia, Carmen Acuña, de utilizar la manipulación y la mentira en contra de la sanidad pública ourensana, “facendo dela un arma política e tentando enganar ás ourensáns con declaracións alarmistas para un suposto beneficio partidista, minando a xestión do CHOU e dos profesionais que integran o complexo hospitalario de Ourense”, señala el PP de Ourense en un comunicado.
Los populares dicen que la gestión de las listas de espera está “reenfocada” a la atención de los pacientes y centrada en sus necesidades, por lo que es la urgencia, la gravedad y la prioridad de los problemas los que determinan la cita o la intervención quirúrgica.
Los populares recalcan que “lográronse no CHOU cifras tan importantes como reducir ese tempo de espera a só 11 días”.

Por contra, señalan que en la etapa del bipartito “non se lle deu importancia a este tipo de pacientes, integrándoos en listas de espera con patoloxías non graves, que poden ter un tempo de espera mais prolongado”.
El PP de Ourense llega a afirmar que incluso se ocultaron cerca de 2.800 pacientes “en caixóns para maquillar as listas de espera do PSOE, co prexuízo consecuente ocasionados a estes enfermos”.
El Partido Popular de Ourense llega a afirmar que “desde xuño de 2009 incluíronse todos os pacientes non rexistrados e desde marzo de 2009 contabilízanse os pacientes rexistrados nas axendas dinámicas ou pendentes de cita”.

“A demagoxia é mala compañeira  do resentimento, proceder habitual do PSOE, cando se manexan datos tan relevantes e realistas, que levan á sanidade ourensá a estar cada día mellor, despois dunha xestión nefasta da sanidade por parte do PSOE durante este últimos catro anos”, concluye el Partido Popular de Ourense.

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página