Para el BNG el IMPULSA-Ourense pone en evidencia que de lo que se trata es de recuperar el Plan Estratéxico de 2001 elaborado por la Deputación para esta provincia, y, dicen los nacionalistas, “a austeridade de ideas, iniciativas e proxectos” del Gobierno de Núñez Feijóo. El BNG llega a calificar el Consello de la Xunta que se celebró el jueves pasado en esta ciudad, de “farsa”, y advierte que en el Programa IMPULSA-Ourense no hay nada de facto. Eso sí, dice el BNG que, mientras tanto, los Presupuestos de la Xunta de 2010 pasan por alto proyectos para la provincia realmente “estratéxicos”.
 
Noticias Relacionadas
  Con el Plan Estratéxico de 2001 como referente, la Xunta anuncia para Ourense el IMPULSA-2015
 
 
El BNG cree que el IMPULSA-Ourense “evidencia a austeridade de ideas, iniciativas e proxectos” del Gobierno de Feijóo
26 de OCTUBRE de 2009: OURENSE DIXITAL

De “farsa”, califica el Bloque Nacionalista Galego la sesión del pasado jueves del Consello de la Xunta de Galicia en Ourense, ya que, para los nacionalistas, “o importante era facer unha foto e non tratar os problemas que verdadeiramente afectan á cidade”. A criterio del BNG, una prueba evidente de ello fue el Programa IMPULSA-Ourense.

El BNG considera que este Programa “pon de manifesto que, na actualidade, non hai ningún acordo real, senon simplemente un informe no que se acorda recuperar o Plan Estratéxico de 2001 e sacar un novo concurso para adaptalo á situación actual”.
Para la formación frentista, esto, por sí solo, “evidencia a falta de iniciativas ao querer aproveitar un proxecto que nunca foi de utilidade e que custou mais de 100 millóns das antigas pesetas”.

Así mismo, el BNG cuestiona que el IMPULSA-Ourense aún tiene que ser elaborado, lo que, a criterio del BNG, implica que no se podrá poner en marcha “ata, polo menos, dentro de tres anos”.
En cambio, sostiene el BNG, que para el 2010 desaparecen proyectos “extratéxicos” para la provincia, y menciona el Bloque Nacionalista Galego los de O Val da Rabeda, parque empresarial de Tamagos (Verín), regadío na Limia, termalismo na propia cidade de Ourense...
“A única medida que pode entrar en vigor de forma mais ou menos inmediata é a concesión dos créditos do IGAPE, posta en marcha con anterioridade”, admiten los nacionalistas.

IMPULSA-Ourense “non deixa de ser unha nova artimaña publicitaria do Partido Popular, coa que tratan de ocultar a ausencia total de compromiso coa cidade e coa provincia e a súa incapacidade para facer fronte a crise económica, demográfica e social que padecemos”, concluye al respecto el BNG.

Volver atras
Imprimir Página