Un Foro propiamente dicho y un Cinefórum articulan las actividades durante toda esta semana del “Foro das Enerxías e o Cambio Climático” que comienza ese lunes en O Barco de Valdeorras. Actividades que tendrán por escenarios la Casa da Cultura y la Casa do Concello de la capital valdeorresa. Es una iniciativa del Núcleo de Sostibilidade de O Barco, la Xunta de Galicia, Amgios da Terra y la empresa Idom.
 
 
Comienza este lunes en O Barco el “Foro das Enerxías e o Cambio Climático”  

5 de OCTUBRE de 2009: OURENSE DIXITAL

Este lunes da comienzo en O Barco de Valdeorras el “Foro das Enerxías e o Cambio Climático”, en el que colaboran el Núcleo de Sostibilidade de O Barco, la Xunta de Galicia, Amigos da Terra y la empresa Idom. El Foro se prolongará hasta el viernes, día 9 de este mes.

Este Foro consta de dos actividades principales, según explica Amigos da Terra. Por una parte, unha exposición sobre “a pegada ecolóxica” y, por otra, un Cinefórum.
En el primero de los casos, la exposición se instalará en la Casa da Cultura de O Barco de Valdeorras, y la exposición, según los organizadores, “permite coñecer o concepto da pegada ecolóxica e reflexionar sobre o impacto das actividades cotiás sobre un ecosistema con límites como é a Terra”.
La exposición estará abierta de 10 a 13:30 horas, por la mañnaa, y de cuatro a ocho de la tarde.

La actividad de Cinefórum tendrá lugar el jueves, día 8, a las siete de la tarde en la Casa do Concello de O Barco de Valdeorras. Se basa en una proyección del documental “Manuel de uso para una nave espacial”, que fue elaborado por el Grupo Estatal de Amigos da Terra en colboración con los grupos locales, y que fue subvencionado por el Ministerio de Medio Ambiente.
Según explica el colectivo ecologista autor del documental, “fala das implicacións do cambio climático no noso entorno máis próximo. Arte, mocidade, sectores de produción primaria e sociedade de consumo son os temas nos que se centra. Está composto de catro curtametraxes enlazadas nas que se contan distintas realidades entorno a un mesmo problema e unha mesma visión de fondo: somos astronautas dunha nave espacial da que non temos manual, pero con todo debemos aprender a ser pilotos na nave Terra”.

Volver atras
Imprimir Página