Riegas de campos de fútbol y de calles, lo mismo que desatascado de alcantarillas, entre otros, son cometidos que se asignan a los efectivos humanos y materiales del Servizo Contra Incendios Forestais de la Xunta de Monterrei-A Limia, según denuncia la CIG este lunes. La central denuncia, además, que se han producido daños en materiales del Servizo, y pide que cesen este tipo de prácticas que califica de “favorciños políticos”. Se pide a Medio Rural que abra investigación al respecto y que se diriman las responsabilidades a que hubiere lugar.
 
 
Denuncian el empleo de efectivos contra incendios de la Xunta en “favorciños políticos”  

22 de SEPTIEMBRE de 2009: OURENSE DIXITAL

La Confederación Intersindical Galega de Monterrei-A Limia denuncia la utilización de diversos recursos del Servizo de Prevención e Defensa Contra Incendios Forestais de la Xunta de Galicia, “para fins que nada teñen que ver co seu obxectivo de prevención e loita contra o lume”.
En un comunicado difundido al respecto, la CIG de Monterrei-A Limia califica esta utilización de efectivos, “tanto humáns como materiais”, de “inmoral e vergoñenta”.

Denuncia la central sindical una “política de favores e clientelismo” que se realiza con dichas brigadas en estas comarcas ourensans, para “comerciar con máquinas e traballadores do Xervizo de Incendios, obrigándolles a realizar tarefas como regados de campos de fútbol, regados de rúas, desatascado de alcantarillas, etc.”.
Situación que resulta de mayor gravedad, señala la CIG, “cando como consecuencia da realización destes traballo, que non son outra cousa que favorciños políticos, se chega a deteriorar maquinaria indispensable na loita contra os lumes”.

Tal ocurrió, señala la CIG, el día 11 de este mes con un camión motobomba del Servizo Contra Incendios Forestais de esta zona.
La CIG exige públicamente “que cesen inmediatamente este tipo de actuacións caciqueiras, ao tempo que reclamamos das autoridades da Consellería de Medio Rural que abran a investigación oportuna para clarificar a situación, e se diriman as responsabilidades a que houbera lugar”.

Volver atras
Imprimir Página