Aunque pueden hacerlo, ya que la Ley 30/2007 de Contratos del Sector Público les confiere dicha potestad, las Xuventudes Socialistas plantearon esta mañana a los concellos de la provincia y a la Deputación, que toda la facturación sea publicada en sus páginas web, y que, de no tenerla, se publique en la de la institución provincial. Las Xuventudes Socialistas señalaron que obra por un importe inferior a los 50.000 euros y restante gasto por valor nunca superior a los 18.000 euros, están exonerados de una mínima publicidad, hecho que comporta un riesgo: “permite ós xestores actuar cunha grande opacidade na contratación”, señaló Jonathan da Silva.
 
 
Xuventudes Socialistas plantean que concellos y Diputación publiquen su gasto en Internet
30 de JULIO de 2009: OURENSE DIXITAL
   

Xuventudes Socialistas de Ourense presentó públicamente este miércoles una propuesta dirigida a las administraciones locales de la provincia, tanto concellos como Deputación: que publiquen las facturas de todo el gasto menor es decir, gasto cuyas facturas no esán sujetas al procedimiento de licitación. Y que lo hagan, previo escaneo, en sus páginas web o, en caso de no disponer de ella, en la web del organismo provincial.

Señalan las Xuventudes Socialistas que la Ley 30/2007 de Contratos del Sector Público, “deixa unha certa marxe de liberdade para a adxudicación no ámbito dos denominados contratos menores (cuxo importe é inferior a 50.000 € no caso das obras, ou a 18.000 €, nos restantes contratos)”.
Aunque esto sucede para agilizar ciertas intervenciones por parte de la administración, señalaron los responsables de XX.SS. que dicha potestad “permite aos xestores actuar cunha grande opacidade na contratación por importes que supoñen unha porcentaxe notable do seu presuposto.”

Con esta medida, según explicó el secretario xeral de la organización socialista, Jonathan Da Silva, “conséguese un dobre beneficio. Por unha parte os cidadáns poden tutelar con rigorosidade a que se destina o erario local sometendo ao escrutinio público ata o último dos gastos e, por outra, o político conta cun escaparate no que poder amosar e constatar documentalmente a súa eficiencia como xestor. ¿A quen non beneficia pois a medida?”, concluyó preguntándose el máximo responsable de las Xuventudes Socialistas en Ourense.

Por su parte, Antía García, vicesecretaria xeral de las Xuventudes, aclaró que “parécenos que as administracións deben manter esas marxes de maniobrabilidade previstas na Lei, por axilidade, unha axilidade que, deste xeito, deixaría de ser incompatible coa transparencia.

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página