El paralamentario socialista por Ourense, Pablo López Vidal, pide al Gobierno gallego que libere a Galicia, pero sobre todo a la provincia de Ourense, del peaje del tramo Dozón-Santiago. Algo, dice López Vidal, que los socialistas hicieron con el tramo Dozón-Ourense. Si no ocurre así, la que es la autopista más cara de Galicia seguirá siendo cuando menos de pago hasta dentro de 70 años, ya que sólo han pasado 5 de los 75 que dura el contrato que firmó el gobierno de Fraga con la actual concesionaria.
 
 
Piden al Gobierno gallego que siga el ejemplo socialista y libere de peaje el tamo Santiago-Dozón  
25 de MAYO de 2009: OURENSE DIXITAL

“Nos xa liberamos de peaxe o tramo Dozón-Ourense, agora o que teñen que facer é liberar o que eles deixaron de herdanza, o tramo Santiago-Dozón”, señaló el parlamentario socialista por Ourense, Pablo López Vial, en un mesaje dirigido al Gobierno de la Xunta y, en particular, a su presidente, Alberto Núñez Feijóo.
“O que ten que facer Feijoo, que aplaudiu a venta da AP9 cando el estaba no goberno, é pedirlle a Álvarez Cascos que devolva a medalla que no seu día lle concederon  por unha nefasta xestión da construción da autopista Santiago-Ourense”, añdió el portavoz socialistas de Infraestructuras en el Parlamento de Galicia.

López Vidal explicó que, cuando se inició la construcción de la autopista de peaje Santiago-Dozón, se hizo “nunha vía que era propiedade do Ministerio de Fomento”, y la Xunta aportó entonces 60 millones de euros, 10.000 millones de las antiguas pesetas. Por lo que, señala, “fisemos un desembolso a fondo perdido nunha infraestructura que non era nosa nin nos pertenecía”.
En tal situación, destaca el parlamentario socialista, “os galegos pagamos a autopista dúas veces, primeiro coa aportación a fondo perdido e despois pagando o que é o tramo máis caro das autopistas galegas”, lo que lleva a López Vidal a afirmar que “o Goberno de Fraga e Feijóo enganou aos galegos”.

Recuerda el socialista que, tal y como está la situación, a la concesionaria de la autopista le quedan todavía 70 años de concesión, ya que “daquela un goberno irresponsable asinou un contrato por 75 anos”.

Volver atras
Imprimir Página
 
Fotografía : JOSÉ CERDEIRA 
  Pablo López Vidal