Rogelio Martínez

 
  La parlamentaria del PSdeG-PSOE por Ourense Laura Seara, advirtió en Ourense este viernes al presidente de la Xunta de que, si la vía política no fuera suficiente, el PSOE emprenderá la vía judicial. Se trata del caso de Rogelio Martínez, al que el presidente de la Xunta sostiene en el cargo de delegado en Ourense pese a existir sentencia firme de la Audiencia Nacional que lo condena por malversar fondos públicos. Seara Sobrado se preguntó si Núñez Feijóo “non se estará rindo de toda a cidadanía”, y advierte al presidente de la Xunta de “está xustificando a un malversador”. Con el que además, recalcó, “se fai fotos”.
 
 
María Quintas / Laura Seara
Laura Seara advierte a Núñez Feijóo de lo peligroso que es hacerse fotos con Rogelio Martínez
16 de MAYO de 2009: OURENSE DIXITAL
   

La parlamentaria autonómica por Ourense, Laura Seara, planteó públicamente este viernes si el presidente de la Xunta de Galicia “non se estará rindo de toda a cidadanía”. Lo dijo Seara Sobrado a raíz de que “onte este señor fíxose fotos con Rogelio Martínez como si nada, un señor condenado pola Audiencia Nacional”.
La parlamentaria del PSOE, número dos del Partido Socialista por Ourense en las Autonómicas del pasado 1-M, acusó a Núñez Feijóo de que “está dando sobradas mostras do pouco respeto que lle ten á cidadanía”.

Advirtió Laura Seara que con este tipo de actos “Núñez Feijóo está prestándolle apoio a este señor”, refiriéndose a Rogelio Martínez. Y recordó públicamente que el recién nombrado delegado de todas las consellerías en Ourense “foi condenado por unha sentencia contra a que non cabe recurso, e o foi por malversar fondos públicos”.
Al tiempo que recordó que Rogelio Martínez “está faltando á Lei”, Laura Seara reclamó al presidente de la Xunta atención al hecho de que “está xustificando a malversación de fondos públicos do señor Martínez, ao que mantén no seu cargo despois de producirse unha sentencia da Audiencia Nacional que o acusa de malversar fondos públicos”, recalcó la parlamentaria socialista.

“Esiximos a demisión inmediata de Rogelio Martínez como representante da Xunta de Galicia en Ourense”, señaló Laura Seara, quien advirtió que el PSdeG-PSOE agotará a este respecto la vía política, pero que “senón chega, esgotada a vía política recurriremos á xudicial”.

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página