Home  
 
 
 
 
  56.000 euros cobrarán al año dos diputados provinciales a los que el presidente de la Deputación de Ourense le acaba de reconocer dedicación parcial a dos áreas de la institución provincial, Servizos Sociais y Xuventude e Deporte. Son el alcalde de A Mezquita, Francisco José Montesinos, y el portavoz del PP en el Concello de O Barco, Mosés Blanco Paradelo. Lo denuncia el portavoz del Grupo del PSOE en la institución provincial, Alfredo García, para quien "todo apunta a que o presidente da Deputación, en vez de ter en conta criterios de xestión para tomar decisións deste tipo, faino soa e exclusivamente pensando no pagamento de favores a afiliados de determinadas bisbarras".
 
 
Fotografía : JOSÉ CERDEIRA 
Alfredo García
El PSOE denuncia que dos dedicaciones parciales costarán a la Deputación 56.000 euros/año
20 de MARZO de 2009: OURENSE DIXITAL
   

El Grupo Socialista en la Deputación Ourense expresa su malestar por el hecho de que dos diputados del PP, el alcalde de A Mezquita, Francisco José Montesinos, y el portavoz del PP en el Concello de O Barco de Valdeorras, Moisés Blanco Paradelo, vayan a percibir 2.000 euros brutos al mes en 14 pagas al año, por dedicación parcial a Servizos Sociais y Xuventude e Deporte, respectivamente, de la institución provincial. Esto talizará 56.000 euros al año entre los diputadso provinciales.

El portavoz del Grupo del PSdeG-PSOE en la Deputación de Ourense y alcalde de O Barco de Valdeorras, Alfredo García, entiende que "dado que está claro que na institución provincial sobran traballadores, todo apunta a que o presidente da Deputación, en vez de ter en conta criterios de xestión para tomar decisións deste tipo, faino soa e exclusivamente pensando no pagamento de favores a afiliados de determinadas bisbarras, para contentarlles despois de ignoralos por completo na confección das listas das últimas eleccións galegas".

García señala que en una Deputación con un alto endeudamiento y que apenas tiene posibilidad real para elaborar proyectos y programas productivos en la provincia por su delicada situación económica, "se segue hipotecando o seu futuro con decisións que non son en absoluto obxectivas, senón froito de intereses políticos e de apoio exclusivo aos afiliados do Partido Popular na provincia". "En vez de buscar fórmulas para sanear a súa economía e xestionar o seu presuposto na execución de proxectos reais de dinamización da provincia, o presidente da Deputación segue dedicando recursos de todos os ourensáns a favorecer única e exclusivamente os intereses do seu partido", señala el portavoz socialista en la institución provincial.

Para Alfredo García, este proceder del titular de la institución provincial, José Luis Baltar, "é unha forma un tanto particular de atallar a crise e a dilapidación do gasto público".

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página