Home  
 
 
 
 
  "O portavoz municipal do PP, Enrique Nóvoa, amosa que está instalado na mesma liña de demagoxia e frivolidade de cando gobernaba", señaló el concelleiro de Medio Ambiente del Concello de Ourense, Demetrio Espinosa, una vez conocidos los argumentos del portavoz de la oposición con respecto al pronunciamiento del Contencioso Administrativo con relación a la ubicación de la nueva Depuradora de la ciudad. El concelleiro de Medio Ambiente recordó a Novoa que "tiveron 12 anos para negociar cos veciños de Reza", y no lo hicieron.
 
Noticias Relacionadas
  El alcalde de Ourense califica la resolución que anula la ubicación de la futura depuradora de "extemporánea"
  El PP plantea diálogo, negociación, la vía de las expropiaciones y las consiguientes idemnizaciones
 
 
Espinosa le recuerda a Novoa que el PP tuvo 12 años para negociar y no lo hizo
Fotografía : JOSÉ CERDEIRA 
21 de FEBRERO de 2009: OURENSE DIXITAL
   

Al hilo de las declaraciones realizadas por el portavoz del Grupo Municipal del PP del Concello de Ourense, el concelleiro de Medio Ambiente, Demetrio Espinosa, recordó a Novoa López que también el PP tuvo tiempo para haber negociado con los vecinos de Reza y no lo hizo: "tiveron 12 anos para negociar cos veciños de Reza e aportar unha solución legal á depuradora, e non fixeron outra cousa que esconder a cabeza debaixo da ala, agora non teñen crédito nin lexitimidade para falar deste asunto".
Espinosa rebate a Novoa y afirma que el Gobierno municipal "está sempre disposto a falar con todos". Sin embargo, para el responsable de Medio Ambiente del Concello de Ourense hay un matiz: "un Goberno municipal responsable non pode supeditar os intereses xerais de 108 mil veciños de Ourense ás demandas duns poucos, por lexítimas que sexan".

Espinosa, que asegura tener la sensación de que "Novoa non dá superado o feito de non ser alcalde", asegura que el Gobierno de Ourense "traballa nunha solución, mentras o PP enreda".
El titular de Medio Ambiente reta al portavoz del Grupo popular a que "si quere propoñer un emprazamento distinto do recomendado polos técnicos, que o diga dunha vez e lle explique ós veciños da zona elexida por él".

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página