Home  
 
 
 
 
  De "muy solvente" calificó este martes el titular de Economía e Facenda del Concello de Ourense, Agustín Fernández, la situación de las arcas municipales. Nada que ver con municipios de mayor postín que el ourensano a nivel de endeudamiento, si se tiene en cuenta que Madrid, por ejemplo, triplica el de la capital ourensana. Ni con otras instituciones de la provincia, como la Deputación de Ourense, que sitúa su endeudamiento en el 110% frente al 50% que tiene ahora mismo el de esta ciudad. La situación tiene un valor añadido para el concelleiro de Economía e Facenda, el margen de maniobrabilidad que permite poder afrontar cualquier imprevisto, como recuerda que ya ocurrió con el nuevo Plan de Urbanismo que será preciso acometer. "A situación financeira deste Concello é das mellores a nivel municipal de España", señaló Agustín Fernández.
 
 
Agustín Fernández: "a situación financeira do Concello de Ourense é das mellores de España"
18 de FEBRERO de 2009: OURENSE DIXITAL
   

La situación económica del Concello de Ourense es "my solvente". Así lo manifestó el titular de Economía e Facenda, Agustín Fernández, este martes, cuando repasó el estado de gastos e ingresos con referencia a 31 de diciembre pasado.
"A situación do Concello é de unha solvencia moi boa, temos un remanente, un aforro, para facer fronte a calquera imprevisto", señaló Agustín Fernández, quien recordó que el superávit del pasado año superaba con creces los 15 millones de euros, y vaticinó que "o de este ano vai ser posiblemente máis positivo". Algo que no se conocerá con exactitud hasta el mes que viene.

Lo mismo ocurre con la tasa de endeudamiento, que no se conocerá con exactitud hasta el mes de marzo, "xa que hai que ter todo liquidado o ser unha

Fotografía : JOSÉ CERDEIRA 

fracción entre o que se debe e o que se ingresa", señaló Agustín Fernández. Pero, aún así, el concelleiro de Economía e Facenda adelantó que "creo que vai descender este ano, polo menos non vai medrar, e, polo tanto, repito que a situación a 31 de decembro do ano pasado é moi solvente".

Solvente y envidiable para otras institucions, como la Deputación de Ourense, cuyo endeudamiento se sitúa en el 110%, mientras el del Concello de Ourense "está arredor do 50%". Y más para otros ayuntamientos, como el de Madrid, "que ten unha tasa de endebedamento do 179%".
Una de las ventajas que reporta esta situación, según manifestó el titular de Economía e Facenda del Concello de Ourense, es que "esto nos vai permitir ter unha marxe de manobra importante para facer investimentos complementarios, e atender calquera imprevisto que poida xurdir, como xurdiu o ano pasado cando foi preciso abordar un novo PXOM", recordó Agustín Fernández.

Aunque el responsable de las arcas municipales del Concello de Ourense advirtió que "ven un ano complicado", dijo refiriéndose a este 2009, en el que previsiblemente "algúns ingresos van caer", existe margen suficiente "para facerlle fronte á situación, podemos mirar con optimismo ao futuro".
"A situación financeira deste Concello é das mellores a nivel municipal de España, e todos sabemos o que está chovendo por aí", concluyó Agustín Fernández.

 
Volver atras
Imprimir Página