Home  
 
 
 
 
  "É imprescindible crear un ambiente de complicidade entre os políticos e a cidadanía", es una de las principales conclusiones y compromisos de las candidatas del PSOE por Ourense, Laura Seara y María Quintas, tras reunisrse este martes con la Asociación Anacos da Cidade de la capital ourensana. La número 2 del PSOE por esta provinica expresó a los integrantes de este colectivo vecinal encabezados por Miguel Doval, que su artido aspira a "crear espazos públicos para que as entidades poidan desenrolar o seu traballo o mesmo tempo que se optimizan recursos". Seara Sobrado anunció en el transcurso de la reunión la intención del Partido Socialista de aprobar una carta de derechos cívicos.
 
 
Laura Seara anuncia que el PSdeG-PSOE aprobará una carta de derechos cívicos
Fotografía : JOSÉ CERDEIRA 
Laura Seara
4 de FEBRERO de 2009: OURENSE DIXITAL
   

En el transcurso de la reunión que este martes mantuvieron las dos primeras mujeres en la candidatura del PSdeG-PSOE por Ourense, Laura Seara y María Quintas, las candidatas al Parlamento de Galicia el próximo 1-M reivindicaron para su partido que "o PSdG ten sido motor da defensa e da regulación dos dereitos fundamentais das persoas, enarbolando a bandeira da liberdade, da igualdade e da xustiza social".
Laura Seara señaló que ha llegado el momento de completar el proceso de renovación democráctica que se inició con la pasada legislatura, "e que sementou un cambio na concepción da política institucional colocando ás institucións ao servizo da cidadanía", dijo Seara Sobrado.
Por ello, en el transcurso de la reunión mantenida con el colectivo vecinal de la capital ourensana Anacos da Cidade, adelantaron la intención de su partido de aprobar una carta de derechos cívicos.

Las candidatas se reafirmaron en el compromiso de seguir apoyando a los Consellos de Participación, al contrario de lo que propugna el PP, señaló Laura Seara. Ya que, señaló la candidata socialista, "a política debe facerse da man da xente, deste xeito pódense crear espazos de diálogo, espazos de decisión conxunta que adquiren máis forza que cando se deixa de lado ao pobo".
En este sentido, al igual que el compromiso de aprobar la carta de derechos cívicos, Laura Seara anunció que el PSOE aspira a crear espacios públicos "para que as entidades poidan desenrolar o seu traballo, de xeito unificado aínda que cada un respetando a súa parcela".

Las candidatas socialistas explicaron por qué la reunión con este colectivo vecinal, señalando Seara Sobrado que Anacos da Cidade es más que una asociación vecinal, "son unha asociación que non traballa soamente en Ourense, fan una labor máis global e serven de referente para analizar como está a ser o movemento asociacionista en Galicia", dijo.

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página