Home  
 
 
 
 

Miguel Fidalgo Areda

 
  El PSOE planteó y exige públicamente la tarde de este jueves tres cosas: Alberto Núñez Feijóo y Baltar Pumar "teñen que rectificar"; la expulsión de los concejales y el alcalde del Partido Popular; "e o aillamento político que debe producirse nestes casos aos gobernos deste tipo", señaló Fidalgo Areda. En lo tocante a los dos concejales transfugas del PSOE, volvió a pedir públicamente "que lle devolvan as actas ao partido".
 
Noticias Relacionadas
  Pachi Vázquez califica la moción de censura de Trives de "fracaso colectivo" en el que se incluye él y el propio alcalde censurado
 
 
El PSOE exige al PP que expulse a los ediles y al alcalde de Trives y a sus ex que devuelvan las actas
19 de DICIEMBRE de 2008: OURENSE DIXITAL
   

Como quiera que "os dous santificaron esta moción", Alberto Núñez Feijóo y José Luis Baltar, presidentes gallego y ourensano del PP, "deben rectificar públicamente". Así lo pidió el responsable de Organización del PSdeG-PSOE en Ourense, Miguel Fidalgo Areda, tras el pronunciamiento que acaba de hacer la Comisión de Seguimiento del Pacto Antitransfuguismo en el caso de la moción de censura del 30 de junio pasado en A Pobra de Trives. El responsable del Partido Socialista ourensano también aludió a los dos ediles electos en su momento por el PSdeG-PSOE, Francisco del Río Merencio y Julio Álvarez, a los que públicamente volvió a pedir "que lle devolvan as actas ao partido".

A este respecto, Miguel Fidalgo aclaró que "estes señores se deron de baixa no partido e non representan aos electores que os votaron, teñen que darse conta de que as actas non lle corresponden, non son súas, deben devolvelas ao partido, hai outros compañeiros na lista que sí representan ao Partido Socialista e que debe ocupar eses escanos".
En cualquier caso e independientemente de lo ocurra, Fidalgo Areda señaló que "non pode haber contemplacións con estes gobernos, andiveron buscando xustificacións que non teñen, hai que practicar o aillamento político que debe producirse nestes casos", señaló el responsable socialista en esta provincia contemplando ya la posibilidad de que el actual equipo de Gobierno se resista a abandonarlo.

En cualquier caso, precisó Fidalgo Areda que "aquí a maior responsabilidade é do Partido Popular porque foi o que disparou a moción de censura". Y, en concreto, dijo,  Alberto Núñez Feijóo y Baltar Pumar "que foron os que santificaron esa moción".
El responsable de Organización del Partido Socialista ourensano insistió en que "debe sempre nestes casos terse moi claro quén é o que comete os feitos, e que o Partido Popular é quen goberna agora en Trives e quen sacou máis proveito desta operación con tránsfugas".

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página