Home  
 
 
 
 
  La reunión mantenida con la Dirección Xeral de Transportes de la Xunta de Galicia este miércoles entre su titular, el alcalde de la ciudad y el concelleiro de Transporte e Mobilidade del Concello de Ourense, finalizó con un fleco pendiente de concretar, la conectividad o los puntos concretos a los que llegarán los autobuses del transporte metropolitano en la capital ourensana. Dicho de otro modo, el asunto en el que había discrepancias sigue sin concretarse. La propuesta de Transportes de la Xunta es "un pack de varios puntos" en el que alcalde y concelleiro del BNG están de acuerdo, pero el aspecto de la conectividad queda para los técnicos de la Consellería y del Concello, sin opción por parte de la directora Xeral a más cometarios porque "non nos gustaría que por un asunto que é un punto dentro dun pack de moitos puntos, se abrira unha polémica que donde hai que falala e analizala é desde o punto de vista técnico"
 
 
La directora Xeral de Transportes, María del Mar Chao, junto a la conselleira María José Caride y los alcaldes de las siete grandes ciudades gallegas el pasado 12 de marzo, cuando se presentó el anteproyecto de ley del Transporte Público de Galicia (ARCHIVO)
La reunión del transporte metropolitano deja a los técnicos ubicar los nudos de intercambio
30 de OCTUBRE de 2008: OURENSE DIXITAL
   

"É unha sastisfacción que haxa un goberno que agora faga unha aposta por un transporte público", señaló Francisco Rodríguez al término de la reunión mantenida este miércoles con la directora Xeral de Tranportes de la Xunta de Galicia. Destacó el alcalde de Ourense que el hecho de que, por ejemplo, existan partidas presupuestarias claras prueba la decisión existente en este departamento de, por primera vez, afrontar el transporte mancomunado en Ourense.

Según Francisco Rodríguez, "a poposta que nos fan é un pack con varios puntos, e a única cuestión que plantexa algunha dúbida e que teremos que concretar ao respecto, son eses nudos de intercambio".
A este respecto, anunció el alcalde de Ourense que habrá la semana que viene una nueva reunión para clarificar este asunto, "xa que polo demais estamos totalmente de acordo".

Una vez superado este aspecto, se pondrá en marcha el proyecto de la Dirección Xeral de Transportes que, según el alcalde de la ciudad, "vai a conquerir máis e millor calidade de vida en Ourense, as nosas calles van a estar máis libres, vamos a millorar a calidade do medio ambiente e facilitando a mobilidade para os usuarios do transporte público".
"Estamos satisfeitos, agradecidos e, sobre todo, expectantes de poder desenvolver esa proposta que a Xunta de Galicia nos traslada", concluyó el regidor municipal ourensano al término de la reunión de este miércoles.

Por su parte, el concelleiro de Transporte e Mobilidade del Concello de Ourense, el nacionalista Andrés García Mata, coincidió con Rodríguez en la necesidad de "abrirlle as portas ao que é unha prioridade do Goberno galego para que sexa na nosa cidade unha realidade a corto plazo".
García Mata coincidió también en que "é preciso darlle parabéns a este Plan de Transporte", y que sólo queda pendiente el fleco de la conectividad en la ciudad.

García Mata rechazó concretar públicamente dónde se ubican los puntos que propone el Concello, afirmando que "eso é o que teñen que concretar os técnicos, non vamos a especular á día de hoxe, é preciso ubicalos donde sexa rentable desde o punto de vista social e viables dende o punto de vista do viario que temos".
Extremos que refrendó plenamente la propia directora Xeral de Transportes, al recordar que "é preciso estudalo e ter en conta que este é un plan para a mobilidade, un plan para os cidadáns, nos como administración estamos poñendo enriba da mesa en colaboración cos concellos unha aposta orzamentaria sin precedentes, é pretendemos que redunde nunha millora para os cidadáns".

Reconoció la directora que "non nos gustaría que por un asunto que é un punto dentro dun pack de moitos puntos, se abrira unha polémica que donde hai que falala e analizala é desde o punto de vista técnico". De ahí que este aspecto la trasladen los políticos y la propia directora Xeral a los técnicos del Concello y de la administración autonómica a otra reunión a celebrar ya la semana que viene.

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página