Home  
 
 
 
 
"Ante a publicación na páxina web do Valedor do Pobo, o pasado venres, dun informe no que figuraba, entre outros datos, o enderezo da Casa de Acollida para mulleres víctimas de violencia de xénero, a Tenencia da Alcaldía de Ourense quere amosar o seu malestar  e anuncia que esixirá responsabilides a esta institución". Así lo anunció este lunes la concelleira de Iguadade del Concello de Ourense, Marta Arribas, tras conocerse una nueva filtración de datos relativos a la ubicación de la Casa de Acollida de Mulleres Maltratadas de Ourense, esta vez en la web del Valedor do Pobo.
 
JOSE CERDEIRA
  Marta Arribas
 
 
Benigno López, Valedor do Pobo
El BNG califica de "falta grave" que se haya revelado la ubicación de la Casa de Acollida de mujeres maltratadas de Ourense
12 de AGOSTO de 2008: OURENSE DIXITAL

"Eses datos deben ser estrictamente confidenciais", señaló de inmediato la concelleira de Igualdade del Concello de Ourense, la nacionalista Marta Arribas, tras trascender una nueva filtración pública de la ubicación de la Casa de Acollida de Mulleres Maltratadas de Ourense. Esta vez, la revelación de este dato se produjo en la web oficial del Valedor do Pobo, Benigno López, que fue remodelada a finales del mes pasado coincidiendo con el aniversario de Benigno López en el cargo.
Pese a que el dato fue eliminado de la web este mismo lunes, la titular de la Concellería de Igualdade del Concello de Ourense anunció a última hora de la mañana de este lunes que Tenencia de alcaldía del Concello pediría a Benigno López explicaciones al respecto.

Según Marta Arribas, "a loita contra a violencia de xénero é algo que todos temos interiorizado como fundamental e esixe as máximas precaucións", al tiempo que se calificaba el hecho de la publicación de estos datos de "unha falta grave e unha irresponsabilidade".
Según Marta Arribas, "o acto pode ter graves consecuencias para esas mulleres", al tiempo que recordó que el protocolo de lucha contra la violencia de género "marca claramente como imprescindíbel o anonimato de calquer dato das víctimas, especialmente a sua identidade e domicilio".

Volver atras
Imprimir Página