Home  
 
 
 
 
  "Ao final os montes pariron non un goberno a dous cun mesmo proxecto cohesionado, senón unha criatura con duas cabezas", señala Esquerda Unida al evaluar el primer año de gobierno del bipartito en el Concello de Ourense. Se trata de al menos una de las principales conclusiones sacadas por la Asamblea Comarcal de Esquerda Unida en Ourense, al cumplirse este 16 de junio el primer año gobierno municipal de socialistas y nacionalistas. Los de José Manuel Gutiérrez se confiesan decepcionados con el primer año de gestión del bipartito, al que le reprochan, entre otras cosas, que haya gastado tanto o más como gastó el PP en propaganda "para vender fume, e demasiado proxecto de futuro maravilloso sen base real".
 
 
Esquerda Unida cuestiona el primer año del bipartito en el Concello de Ourense, al que le sobra propaganda "para que todo siga igual"
16 de JUNIO de 2008: OURENSE DIXITAL
   

Más próximos a cumplirse el primer año de gobierno municipal del bipartito (este lunes, 16 de junio), la Asamblea Comarcal de Esquerda Unida ha evaluado este primer año de gestión de socialistas y nacionalistas al frente del Concello de Ourense. Y concluye: "ao final os montes pariron non un gobierno a dous cun mesmo proxecto cohesionado para a cidadanía ourensá, senón unha criatura con dúas caezas que devece por marcar territorio e fai todo o posible porque non o confundan co outro".

Esto sintetizará en lo fundamental el principal defecto que ha acuciado al bipartido al frente del Concello de Ourense durante estos últimos doce meses, lo que lleva a concluir a la Asamblea Comarcal de Esquerda Unida que "podería decirse aquello de que cambia todo para que todo siga igual". Según los que en Ourense lidera José Manuel Gutiérrez, el cambio de izquierdas no ha sido tal, ya que "non se propicia a participación, non se defenden nin os servizos nin o emprego público de calidade, e non se atende ao prioritario".

Demasiada propaganda

Uno de los aspectos que más cuestiona Esquerda Unida, es que el bipartido siguió gastando tanto, e incluso más, que lo hacía el Partido Popular en propaganda. Según EU, "constatamos que o actual goberno está a facer o mesmo -refiriéndose al PP- só que con outras siglas e, a maiores, actuando por unha banda a Tenencia e, por outra, a Alcaldía nunha sorte de competición absurda".
En cualquier caso, según Esquerda Unida, "pensamos que se está a vender demasiado fume e demasiado proxecto de futuro maravilloso sen base real".

Para Esquerda Unida han cuatro pilares que no han variado de ahora a antes pese al cambio de gobierno.
En primer lugar, "non hai vontade ningunha de recuperar os servizos públicos que foron privatizados, e mesmo se afonda en máis privatizacións", y se menciona la Lei de Dependencia y la falta de Oferta Pública de Emprego.
Esquerda Unida cuestiona, así mismo, los denominados por el gobierno municipal "orzamentos participativos", en los que se destaca que el reparto de 400.000 euros entre las asociaciones vecinales equivale a "non saber que é participación". Según EU, por el contrario, no se ha hecho nada por potenciar la participación y la independencia del asociacionismo vecinal.

En tercer lugar de las críticas de Esquerda Unida se sitúan los asuntos relativos a Medio Ambiente y Termalismo, respecto a los que, dice, "compartimos que sexan dúas potencialidades, pero carecen da dotación orzamentaria necesaria para manter mesmo as infraestructuras", siquiera.
Por último, "os barrios están tan descuidados como estaban", señala Esquerda Unida. La Asamblea Comarcal de esta formación considera que "habería que empezar por algo tan necesario como a simple limpeza", para seguir por la convocatoria de un "concello aberto" en el que fueran los vecinos los que hablaran de las deficiencias de los barrios y las necesidades y prioridades del gasto municipal en ellos.

 
Volver atras
Imprimir Página