Home  
 
 
 
 
428.000 euros en 4 años, a un media de 107.000 euros (casi 18.000 millones de las viejas pesetas, lo que representa 1,5 millones al mes). Es lo que se viene gastando en carburante la Deputación de Ourense en la gasolinera propiedad del teniente de alcalde de San Cibrao das Viñas. Así lo denuncia el Grupo del PSOE en la institución provincia, que se pregunta por qué tanto gasto si mediar concurso público.
 
 
JOSE CERDEIRA 
 
Alfredo García
La Diputación gastó casi 1,5 millones de pesetas/mes los últimos cuatro años en la gasolinera del teniente de alcalde de San Cibrao
10 de MAYO de 2008: OURENSE DIXITAL

El Grupo del PSOE en la Diputación de Ourense revela que la institución provincial ha venido gastando en los últimos 4 años una media de 107.000 euros en carburante para sus vehículos en la Estación de Servicio propiedad del primer teniente de alcalde del PP del Concello de San Cibrao das Viñas.
Según el portavoz del Grupo Socialista en la Deputación de Ourense, Alfredo García, "non hai motivos razoables para que a Deputación gaste tanto diñeiro na mesma Estación de Servizo sen mediar un concurso público". Es más, el portavoz socialista establece que el gasto en esta gasolinera lo hace el presidente, José Luis Baltar, "co único fin de manter a súa rede clientelar", por lo que Baltar Pumar "non se molesta en buscar outras estacións de servizo que lle poidan ofrecer combustible máis barato. O único que lle interesa  a Baltar é axudar aos seus afíns", señala Alfredo García.

Para el Partido Socialista prácticas de este tipo son algo "habitual", lo que al portavoz socialista le lleva a pensar que "o único criterio é o amiguismo e o partidismo".
Así, por ejemplo, denuncian los socialistas que en los dos últimos ejercicios la Deputación de Ourense pagó facturas por un importe total de 221.520 euros, unos 37 millóns de pesetas, en materia de publicaciones cuya adjudicación no se sometió a concurso público alguno.
Además, desde los organismos autónomos de la Deputación, como es el caso del Padroado de Turismo, los socialistas denuncian que "fanse pagos a empresas como Tecnología Gallega y Comunicación S.L., na que teñen unha importante participación persoas moi próximas a cargos do PP, o que nos leva a ter serias dúbidas sobre a legalidade destas operacións".

Para Alfredo García "esta é unha forma de xestión nefasta coa que se está malgastando gran parte do patrimonio de todos os ourensáns", y se le pide publicamente que adjudique a través de concursos. "É hora de que Baltar empece a preocuparse por reducir custes en persoal e en bens correntes e comece a incrementar as inversións reais que deberan ser superiores ao gasto en persoal", señala Alfredo García.

Volver atras
Imprimir Página
 
 
 
           
REDACCIÓN de Ourense Dixital