El alcalde de Xinzo sostiene que Minercer nunca tendrá licencia de actividad aunque la Xunta le autorice la mina de feldespatos
 
La licencia de actividad, sea esta la que fuere y de la índole que fuere, es competencia exclusiva de índole municipal. Luego, en este caso, del Concello de Xinzo de Limia. La Xunta podrá autorizar a Minercer la explotación minera de Faramontaos, pero el Concello de Xinzo vetará su actividad denegando la correspondiente licencia. Antonio Pérez, alcalde, dice que Corno do Monte se equivoca. Porque ni siquiera hará falta que el Concello deniegue "licenza de actividade" a la mina.
 
 
 
 
 
21 de MAYO de 2013: LIMIA DIXITAL

El alcalde de Xinzo de Limia se ratificó este lunes en que es al Concello que preside al que corresponde, "sempre", otorgar o no la correspondiente "licenza de actividade", independientemente de la actividad de la que se trate.
Y que no habrá tal si, llegado el momento, la Xunta de Galicia autorizara a la empresa Minercer la explotación de feldespatos que ha solicitado en Faramontaos.

Antonio Pérez señaló que no crée que, llegado el momento, tal actuación municipal vaya a ser necesaria porque, dijo, "sabemos pola Xunta e polas consellerías implicadas neste asunto, que a cousa non vai ir para adiante, pero, en todo caso, a licenza de actividade é nosa, é do Concello de Xinzo".
El regidor municipal descartó rebatir los argumentos de la Plataforma Vecinal Corno do Monte, que afirma que el Concello de Xinzo sería a este respecto "un cero á esquerda" en caso de querer evitar la explotación minera si la Xunta la autorizara.
Según Antonio Pérez, el articulado que menciona Corno do Monte se refiere al trámite de los "informes preceptivos" a la solicitud en cuestión, y no al proceso final de resolución de la misma.

El alcalde de Xinzo explicó que la Plataforma "quedouse sin argumentos, así que non pode facer outra cousa", razonó la respuesta de Corno do Monte en base a sostener la tractorada que tiene convocada para el sábado, día 25, e insistió en que "nós fixemos o traballo que había que facer onde se tiña que facer".
Reiteró el regidor municipal su confianza en la Xunta de Galicia, tanto en Presidencia como en las consellerías de Industria y Medio Ambiente, y reiteró que "polo que nós sabemos, a Xunta vai denegar esa autorización, eso é o que a este Concello se lle ten dito".
"Que fagan o que queiran, eles teñen tempo para esas cousas pero nós, este Concello, non", señaló Antonio Pérez en relación a las acciones de la Plataforma Vecinal.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright ALTERNATIVA DE CONTENIDOS DIGITALES
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  El Concello de Xinzo es "un cero á esquerda" para evitar la mina de Faramontaos si la Xunta la autoriza, dice Corno do Monte  
  Alcalde de Xinzo de Limia, Antonio Pérez: "A mina de Faramontaos non se abre baixo ningún concepto"  
     
   
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
publicidad