Amiguiños sí pero... o acordo acadado este pasado 16 en Santiago, mellor por escrito.
Eso o é o que lle ven a decir agora a Pachi Vázquez, conselleiro de Medio Ambiente, o sindicato Unións Agrarias.
Ao mesmo tempo, a organización sindical urxe un calendario de traballo para elaborar o que denomina "Plan Redactor" da ZEPA, "traballo que ha de delimitar as actividades que se permitirán e as que non", sinalou José Ramón González.
 
UU.AA. pide a Pachi Vázquez que lle dé por escrito o acordo verbal para a ZEPA de A Limia  
26 de OCTUBRE de 2007: OURENSE DIXITAL

El sindicato Unións Agrarias urge el comienzo de los trabajos del que denomina "Plan Redactor" de la declaración por la Consellería de Medio Ambiente de la ZEPA de A Limia, zona que, según los previsto, afectará a 10.000 hectáreas de esta comarca. "Trátase do traballo que ha de delimitar as actividades que se permitirán e as que non", señaló José Ramón González, quien incidio en la importancia de este trabajo preliminar.
El representante de Unións Agrarias urgió a Medio Ambiente de la Xunta a fijar un calendario de trabajo en este sentido.

González aprovechó para pedir públicamente a la Consellería "que entregue por escrito os compromisos en tal sentido ós que chegou o conselleiro de Medio Ambiente", recordando el representante de UU.AA. que el conselleiro se comprometió a que se paralizaría la declaración de la ZEPA de A Limia, hasta que no hubiera las suficientes y debidas garantías de que no se alterarán ni los usos ni las actividades de explotación agrícola y otras actualmente existentes en la comarca. "Sólo así existirán as máximas garantías para os veciños de A Limia e para a organización agraria", afirmó José Ramón González.

El de Unións Agrarias recalcó que "o sindicato lle advertiu o conselleiro da necesidade que hai de modificar a lexislación urbanística en Galicia para impedir futuras trabas nos espacios naturais Protexidos", recalcando que, tal y como ahora mismo se encuentra lo legislado, "á ZEPA de A Limia será un espazo natural declarado, pero non Protexido, nin lle será aplicable a Ley de Conservación de Espacios Naturales".
O sindicato aproveitou para, unha vez máis, desmarcarse dos "convites públicos" e do que José Ramón González chamou "estano contubernio PP-Sindicato Labrego Galego".

Volver atras
Imprimir Página
 
 
 
 
           
REDACCIÓN de Ourense Dixital