Home  
 
 
 
 
  La situación registrada este pasado fin de semana (16 y 17 de febrero) en los montes gallegos en general y de la provincia de Ourense en particular, "pon ás claras que temos razón cando decimos que os traballadores de Prevención e Extinción de Incendios Forestais teñen que estar contratados todo o ano", señala Benxamín Vences de Comisiones Obreras. Para la central sindical, si estos trabjadores estuvieran operativos, "algún destes incendios, como mínimo, houbérase minimizado moito".
 
Noticias Relacionadas
  Pese a que Medio Rural lo obvia, hasta 2.000 hectáreas podría haber arrasado el fuego que llegó el domingo a Viana y A Veiga
 
 
Comisiones Obreras sostiene que "algún destes incendios, como mínimo, houbérase minimizado moito"
21 de FEBRERO de 2008: OURENSE DIXITAL
   

"Si en vez de no paro estiveran traballando, como vimos insistindo ante Medio Rural que ten que ocurrir, seguro que a situación agora mesmo sería moi distinta", asegura Benxamín Vences de Comisiones Obreras. El sindicato que defiende con la CSIF que los 610 trabajadores del Servicio de Prevención y Extinción de Incendios Forestales tienen que ser fijos en vez de fijos-discontinuos, encuentra en la situación vivida por los montes gallegos y ourensanos este pasado fin de semana una evidencia clara de que la postura que defienden "é a máis adecuada para os intereses do monte galego", señala Benxamín Vences.

Vences Veiga calificó de "temeridad" la situación que se produjo el pasado fin de semana frente al hecho de que "mentras os montes ardían a Consellería tiña a 610 traballadores no paro e de brazos cruzados". Para el representante de Comisiones Obreras en Ourense, "ainda que esto non se houbera producido, a Consellería ten que ter claro que estes traballadores teñen que estar en permanente garda". El representante de Comisiones Obreras volvió a incidir en que además "é preciso facer traballo de Prevención a tempo e no seu momento, xa que sabemos que agora mesmo hai vehículos, por exemplo, que non están ao día".

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página
REDACCIÓN de Ourense Dixital