CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Pachi Vázquez anuncia "un gran equipo e un gran proxecto para relanzar O Carballiño", el de Espazo Común
 
 
"Dinamizar a economía, garantir a calidade de vida dos nosos veciños e acometer os grandes cambios estructurais que precisa a vila", los principales objetivos de esta formación
 
 
 

 

5 de Mayo de 2019: OURENSE DIXITAL

En la emblemática Eira de Flores en la que, según Espazo Común, "naceu o pobo do Carballiño", la formación que impulsó y lidera Manuel Pachi Vázquez Fernández presentó la candidatura que encabeza él al Concello carballiñés. Y que, según Vázquez Fernández, nace para "relanzar O Carballiño cun gran equipo e cun gran proxecto".

Pachi Vázquez, que como dejó claro al presentar en la capital ourensana la nueva formación y sus siglas no tener reparo en retornar a la política municipal, definió su candidatura como "un gran equipo e un gran proxecto para relanzar O Carballiño: dinamizar a economía, garantir a calidade de vida dos nosos veciños e acometer os grandes cambios estructurais que precisa a vila". Y explicó que la lista de Espazo Común incorpora "persoas con un gran perfil social e profesional "en un reparto "equilibrado" de representación de los barrios y las parroquias, "contemplando a pluralidade no noso concello". Según el candidato de Espazo Común por O Carballiño, a todos "nos une que queremos ao noso pobo, e o compromiso de traballar polo seu desenvolvemento presente e futuro".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL