CARBALLIÑO DIXITAL OURENSE DIXITAL
 
 
 
Más de 350 escolares celebraron este miércoles el Día da Auga, da Árbore e da Poesía
 
 
En los actos, presididos por el conselleiro de Cultura, Román Rodríguez, se inauguró una escultura de Acisclo Manzano que presidirá en adelante este espacio carballiñés
 
 
 
 
20 de Marzo de 2019: OURENSE DIXITAL

O Carballiño fue el escenario este miércoles del VII Día da Auga, da Árbore e da Poesía que, otro año, volvió a tener por escenario la Ínsua dos Poetas. En este recinto se dieron cita para la ocasión más de 350 alumnos de primaria, secundaria y bachillerato procedentes de varios centros públicos y privados de la comarca carballiñesa, siendo el invitado en eta ocasión el CEIP do Foxo de A Estrada.

El acto, al que asistió, entre otros, el alcalde carballiñés, Francisco Fumega, fue presidido por el conselleiro de Cultura de la Xunta de Galicia, Román Rodríuez, y el titular de la Deputación ourensana, Manuel Baltar. El conselleiro puso en valor, precisamente, la Ínsua dos Poetas porque, dijo, "permite realizar actos tan fermosos como os de hoxe onde se mestura a natureza salvaxe cunha serie de esculturas que están a convertelo nun dos mellores parques escultóricos ao aire libre". Por su parte, Manuel Baltar incidió en el protagonismo de los niños en el acto, "os nenos e nenas que son o futuro de Ourense e de Galicia e que fixeron coas súas actuacións un espectáculo vencellado ás palabras identidade e dignidade, falando na nosa lingua, o noso maior tesouro", afirmó.

En el transcurso del acto se inauguró la pieza escultórica Kalíope, Musa da Poesía, obra del artista ourensano Acisclo Manzano, que desde ahora regirá la Ínsua dos Poetas.

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
     
 
publicidad
 
     
     
 
HACE HOY UN AÑO
21, Miércoles