El Concello de Carballiño varía un servicio para cobrarlo 3,5 veces más caro, denuncia el PSOE
 
Los socialistas carballiñese explican cómo el Concello ha pasado a cobrar 70 euros por lo que hasta ahora cobraba 20. No es sólo el incremento de una tasa, sino el cambio de servicio. Se amplian las prestaciones, pero se incrementa más del 300% el impuesto. El Grupo Socialista lo califica de "brutal" e "innecesario", y dice que ahora mismo el asunto ha provocado mucha confusión entre los carballiñeses.
 
 
 
 
23 de NOVIEMBRE de 2012: CARBALLIÑO DIXITAL

De "brutal" e "innecesario" califica el Grupo Socialista en el Concello de O Carballiño el encarecimento que supone el incremento que ha aplicado al Gobierno municipal a las tasas. Concretamente la referente a la "entrada de vehículos a través das beirarrúas e reservas de vía pública para aparcamento exclusivo, parada de vehículos, carga e descarga de mercadorías de calquera clase".
Según los de Francisco Fumega, el incremento "está a xerar gran confusión e indiganción entre moita xente na nosa vila".

Los socialistas explican que con esta intervención desaparece la tasa existente por entrada de carruajes, que no otorgaba derecho al vado pero sí al acceso a los bajos particulares parta los vehículos, y que tenía un coste de 20 euros. Eso sí, con la salvedad de que en ningún caso el propietario o usuario tenía garantizada la reserva de entrada, ya que se podía aparcar delante.
"Agora todos os que teñan rebaixe na acera para acceder a un baixo ou garaxe están obrigados a aboar esta nova taxa e pagar por ela 70 euros, ou no seu defecto repoñer a acera ao seu estado normal, é dicir eliminar o rebaixe que permite acceso aos vehículos, ademais correndo co veciños cos gastos", explica el Grupo Socialista.

Los socialistas protestan el encarecimiento aplicado a los impuestos en general y a este en particular, y argumetnan que "o goberno municipal colle o camiño máis sinxelo para eles, que é o de que a crisis a paguen os veciños e veciñas do seu peto".
Señalan los socialistas que "a estupefacción dos carballiñeses é maiuscula cando reciben unha carta na que se lles pide unha serie de documentación e o pagamento destes 70 euros". Y solicita el Grupo Municipal Socialista al alcalde, el popular Argimiro Marnotes, que "cando castiga aos veciños con impostos, que polo menos teña claro en que consisten e como se aplican".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
  Francisco Fumega, portavoz del GM Socialista en el Concello de O Carballiño  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA