Xuntos por San Amaro ya no confía en que pueda haber un acuerdo con el PSOE para un gobierno en mayoría
 
 
Tras dos reuniones con los socialistas, Xuntos por San Amaro dice que no han tenido ninguna propuesta para conformar un gobierno en mayoría. Y asumen ya que seguirán en la oposición los próximos 4 años
 
 
 
 
12 de Junio de 2019: OURENSE DIXITAL

En San Amaro, el grupo independiente de Xuntos por San Amaro empieza a considerar la posibilidad de trabajar en el Concello desde la oposición, una vez que las conversaciones con el PSdeG-PSOE continúan sin dar frutos. Xuntos por San Amaro dice al respecto haber mantenido dos reuniones con los socialistas tras las que no han tenido ninguna propuesta para conformar un gobierno en mayoría. Tras ello, dicen, "sen erguernos da mesa de negociación e diálogo (na que nos atoparán todos aqueles que queiran dialogar e traballar polo futuro de San Amaro), dispoñémonos a traballar desde a oposición escoitando a aquelas persoas ás que representamos e tentando implementar algunhas das medidas que consideramos necesarias para o noso concello".

De no fraguar un acuerdo de gobierno de los socialistas con Xuntos por San Amaro, o cualquier acuerdo tendría que llegar con el PP o gobernarían los populares por ser la fuerza más votada. El PP consiguió el pasado 26M 4 escaños, 3 el PSOE y 2 Xuntos por San Amaro. Los de Carlos Paz, cabeza de lista de Xuntos por San Amaro, señalan que "a nosa proposición a este grupo (PSdeG-PSOE) foi a dun goberno conxunto, que dividira o traballo do Concello en distintas Áreas e asignara a cada grupo as responsabilidades tanto nestas Áreas como na Alcaldía de xeito proporcional aos resultados electorais, polo tanto á confianza e ao mandato depositado nas urnas polas veciñas e veciños de San Amaro, verdadeira soberanía do concello".

 
 
   Imprimir Página
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
     
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     • Zona de BANDE
 
 
     • Zona de O CARBALLIÑO
 
 
     • Zona de OURENSE
 
 
     • Zona de O RIBEIRO
 
       • Zona de TRIVES  
       • Zona VALDEORRAS  
       • Zona de VERÍN