Casi 35 años después, Oímbra recupera este año su tradicional Semana Santa
 
 
El párroco subraya que "este era un dos aceios máis importantes das xentes deste pobo" y la alcaldesa ve en ello también una forma de promocionar Oímbra
 
 
 
 
 
20 de MARZO de 2018: VERÍN DIXITAL

Oímbra cree tener ya su terna de celebraciones: "más de 30 años después, a Parroquia de Oímbra recupera a súa Semana Santa tradicional", que se une al Entroido y a la Festa do Pemento. La recuperación de la celebración fue presentada este martes, señalando el párroco de Oímbra que "este era un dos aceios máis importantes das xentes deste pobo que suspiraban por revivir aqueles días de piedade, tradición e cultura que con tanto fervor preparaban e vivían anos atrás".

La Procesión dos Penitentes, la del Santo Encontro y el Desencravado e Procesión do Santo Enterro las principales referencias de esta celebración, según puso de manifiesto el párroco de Oímbra en la presentación de este martes. La alcaldesa, Ana Villarino, recordó que la Semana Santa ha estado sin celebrarse casi 35 años, y que fue hace 6, a la llegada del actual párroco, Don Raúl, cuando se retomó la posibilidad de recuperar esta celebración. Según la alcaldesa de Oímbra, "os veciños e as veciñas de Oímbra acolleron con entusiamo a recuperación deste evento, e de seguido foron aportando algunhas fotografías da época que, xunto coa memoria dos nosos maiores fixeron que puideramos reconstruír os actos destes 4 días nos que se desenvolve a Semana Santa".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL