Los trabajadores del Concello de Ribadavia no tienen seguro y llevan 10 años sin revisión médica
 
 
El PP denuncia que el Gobierno municipal de Ribadavia (PSOE) "incumple de xeito flagrante" el convenio colectivo, de lo que el PP responsabiliza directamente al alcalde socialista
 
 
 
 
 
5 de NOVIEMBRE de 2017: RIBEIRO DIXITAL

Nueve años después de que fuera aprobado el convenio colectivo de sus trabajadores, el Concello de Ribadavia no tiene un seguro colectivo de accidentes del personal municipal y sigue sin contar con un comité de seguridad y salud y servicio de prevención de riesgos laborales. Así lo ha denunciado el portavoz del Grupo del PP en este Concello, César Fernández.  "A situación é de extrema gravidade, xa que máis de 9 anos despois da aprobación do convenio colectivo, o goberno socialista de Ribadavia incumpre flagrantemente o mesmo, de tal xeito que o Concello non conta con seguro de responsabilidade civil tal e como pide o artigo 27 do convenio pero, o que é aínda máis grave, o Concello de Ribadavia non conta con un seguro colectivo de accidentes que impón o artigo 29 do convenio, polo que non se garante unha indemnización en caso de morte ou incapacidade laboral permanente derivada do exercizo das funcións propias de cada posto de traballo", señala el concelleiro popular.

Además de esto, asegura César Fernández que los trabajadores municipales llevan 10 años sin realizar exámenes médicos que "deberían realizarse anualmente". El portavoz popular responsabiliza directamente de la situación al alcalde socialista de Ribadavia, Ignacio Gómez, y recuerda que, además de ser a día de hoy alcalde era el concejal responsable de personal cuando se negoció el convenio. Y que entonces Ignacio Gómez había llegado a manifestar que "o convenio adaptase as necesidades do Concello e dos propios traballadores; dí que no mesmo non solo se recollen dereitos senon tamen deberes e aproveita a ocasión para felicitar a comisión negociadora deste Convenio, xa que superon entender a situación económica do Concello nas súas negociacións e reivindicacións".

A tenor de la situación, el portavoz del Grupo Popular en el Concello de Ribadavia sostiene que Ignacio Gómez es "responsable único" de una situación que "pisotea os dereitos dos traballadores". Hecho que "inhabilita ao señor alcalde para seguir exercendo como tal", sostiene César Fernández.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
 
HACE HOY UN AÑO
6 ,DOMINGO