El PSOE pide a Vázquez y Godoy que active la Acollida a Refuxiados de la que presumió en 2015
 
En 2015, el Gobierno de Vázquez Abad anunció "a bombo e platillo ser o primeiro Concello de Galicia en ter un Protocolo de Acollida para Refusiados"
 
 
 
 
 
Foto : IGLESIA QUE SUFRE
12 de JUNIO de 2018: OURENSE DIXITAL

El Grupo Municipal del PSOE en el Concello de Ourense ha vuelto a incidir este martes en un asunto que, si bien ya no es novedoso, reiteran los socialistas que sigue anquilosado en un estado de inacción por parte del Gobierno municipal de Jesús Vázquez con la concelleira Sofía Godoy al timón de Benestar Social. El PSOE pide "reactivar dunha vez por todas o Protocolo de Acollida á Refuxiados no Concello de Ourense paralizado dende o 2015".

Reiteran los socialistas que fue entonces cuando el Gobierno de Vázquez Abad anunció "a bombo e platillo ser o primeiro Concello de Galicia en ter un Protocolo de Acollida para Refusiados". Sin embargo, "dende aquelas pouco ou nada se fixo máis que propaganda", sin que se consumaran actuaciones concretas ni información sobre la necesidad de más recursos o lugares para asumir dicha acogida. Por su parte, la concelleira de Benestar Social, Sofía Godoy, ha respondido al PSOE en relación a la responsabilidad del Concello en tal materia, que "compete a outras administracións e organizacións" tal asunto.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
     
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  Ourense ya tiene el tutorial de lo que habrá que hacer con los refugiados que lleguen a esta ciudad  
  El Concello de Ourense abre lista de familias acogedoras a los refugiados que se prevé que lleguen desde Oriente Medio  
     
     
 
 
     
 
 
   
 
HACE HOY UN AÑO
13, MARTES