La celebración del Orgullo LGTBI-Q+ de Ourense se declara insumisa, y no pagará las tasas que exige el Gobierno de Jesús Vázquez
 
Contrarios al Orgullo oficial de "festas capitalistas e desfiles de carrozas", se niegan a abonar tasas por ocupar espacios públicos que son de todos
 
 
 
 
 
 
27 de JUNIO de 2017: OURENSE DIXITAL

Con trabas por parte del Concello de Ourense, este martes dieron comienzo en la capital ourensana las actividades de las II xorandas da Diversidade para celebrar el Orgullo LGTBI-Q ourensano. Estas jornadas, según indicaron sus promotores, se enmarcan dentro de una postura crítica al que denominada Orgullo oficial "ou o que é o mesmo, no que teñen derivado os Orgullos de varias cidades que se reducen a festas capitalistas e desfiles de carrozas", según indica este colectivo.

Quizá por ello no hayan tenido apoyo sino trabas del Gobierno municipal que dirige el popular Jesús Vázquez. Según el colectivo Orgullo LGTBI-Q ourensano, su programación no cuenta con apoyo de ninguna institución ni financiación alguna, "e desenvólvese grazas ao esforzo colectivo de moita xente, nomeadamente activistas que traballan desde a cultura de base e altruistamente". El colectivo señala al respecto que sólo precisa y reivindica para su celebración "o uso das rúas e das prazas públicas".

Sin embargo, el colectivo del Orgullo no oficial se ha encontrado este año con la respuesta negativa del Concello de Ourense a celebrar esta fecha, y desde la Consistorial ourensana se le obliga al pago de tasas por el uso del suelo público. En tal situación, el equipo organizativo ha respondido a los de Jesús Vázquez señalando que "a programación vaise desenvolver igualmente, sumándose así á insubmisión de outros colectivos e asociacións da cidade que son obrigadas a pagar taxas por realizar actividades culturais e populares nas rúas, negándose a pagar as taxa impostas polo Goberno municipal".

Se desconoce la respuesta del equipo de Jesús Vázquez y del propio alcalde a la insumisión del colectivo Orgullo LGTBI-Q de Ourense. En todo caso, dicho colectivo mantiene su programación como fue concebida, desde este martes, 27 de junio, al viernes, 7 de julio.

El Concello señala que no recibió petición alguna y habla de "interese político"

En un comunicado emitido la tarde de este martes, el Concello señala que "non recibiu petición algunha de colaboración institucional por parte destes colectivos. Esta colaboración, en moitas ocasións, supón a exención das taxas por ocupación de vía pública, unha vez analizado e valorado o interese público e social da actividade. Según el Concello, no le consta tal solicitud.

Añade, además, que la concelleira de Asuntos Sociais mantuvo contactos con estos colectivos por su propia iniciativa, ofreciendo colaboración institucional, pero "para ningún dos dous ofrecementos manifestaron resposta algunha", se indica. En tal situación, el Gobierno municipal interpreta que la postura de este colectivo "responde máis a un interese político que á realidade, preferindo rexeitar a colaboración institucional neste eido para poder criticar un asunto que deben cumprir todas as entidades que ocupan a rúa pública para as súas actividades, como así o marca a normativa municipal vixente".

 
 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  El Concello señala que no recibió petición alguna y habla de "interese político"  
  El Concello se suma al día con una campaña a pie de calle  
   
     
 
 
     
 
 
 
   
 
HACE HOY UN AÑO
28, MARTES