El BNG presenta un programa para convertir Ourense en "unha nova denominación de orixe"
 
 
Con su programa de gobierno para el Concello de Ourense, el BNG dijo este martes que es preciso "converter Ourense nunha nova marca de calidadade, nunha nova denominación de orixe". Se trata de un programa que emana del proceso asambleario que los nacionalistas llevaron a cabo estas últimas semanas en numerosos barrios de la ciudad, con la pretensión, señaló la candidata a la alcaldía, Susana García, de "pór o Concello ao servizo do pobo" los próximos 4 años
 
 
 
 
 
 
1 de ABRIL de 2015: OURENSE DIXITAL

"Pór o Concello ao servizo do pobo", es el principal cometido del programa del BNG-Asambleas Abertas que este martes presentó el primer tramo de la candidatura nacionalista al Concello de Ourense en las elecciones del próximo 24 de mayo. Se trata de las líneas básicas del programa de gobierno de los nacionalistas, que aspira a "converter Ourense nunha nova marca de calidadade, nunha nova denominación de orixe", afirmó la candidata a la alcaldía, Susana García.

El BNG aspira a "mellorar a calidade de vida das persoas que viven en Ourense mellorando os servizos que se prestan dende o Concello para asegurarlles a todos unha vida digna". El programa es fruto de los contenidos mantenidos con todos los vecinos en las asambleas celebradas en los diferentes barrios de la ciudad. En tal sentido, Susana García explicó la jerarquización de las actuaciones determinadas por el BNG ourensano: servicios sociales en primer plano.

También será prioritario para el gobierno del BNG ponerle freno al desempleo, para lo que será preciso dinamizar los sectores económicos como el termalismo, la industria textil y el comercio local, entre otros, que favorezcan la creación de puestos de trabajo estables y de calidad en esta ciudad.
La participación vecinal "non é un simple eslogan", señaló la candidata nacionalista, que subrayó que "as súas demandas e reivindicacións sempre contaron co noso apoio, na rúa e nas institucións, e así seguirá sendo no próximo mandato no que poremos en marcha os consellos de barrio, convocaremos  consultas sobre as grandes actuacións municipais, faremos orzamentos participativos e todo isto dende a transparencia e o acceso á información municipal", afirmó Susana García.

Los servicios públicos deberán ser gestionados desde lo público, y así anunció la candidata del BNG que no se privatizará ningún otro servicio público, y que aún se intentará recuperar el carácter municipal de aquellos que, prestados actualmente por empresas privadas, no represente para el Concello de Ourense recuperarlos importantes pérdidas económicas.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
 
HACE HOY UN AÑO
1, MARTES