El PSOE acusa al Gobierno de San Cibrao de "despreocupación" por evitar la contaminación del Barbaña
 
"É indignante a despreocupación do Goberno local coa non se xestiona nin se pon solución a un tema tan recurrente como alarmante", señala el Grupo Socialista en el Concello de San Cibrao das Viñas tras el último vertido al río Barbaña que causó la muerte de centenar de alevines de boga. Bibiana Iglesias, portavoz, recuerda que su partido advirtió al alcalde y públicamente que "as cabinas de control non serven absolutamente para nada no intento de evitar os verquidos"
 
 
 
 
 
18 de AGOSTO de 2014: OURENSE DIXITAL

El Grupo Socialista en el Concello de San Cibrao das Viñas culpa directamente al Gobierno municipal y a su alcalde, el popular Pedro Fernández, de los reiterados vertidos que siguen produciéndose al río Barbaña. La portavoz, Bibiana Iglesias, acusa al alcalde desconocer la verdadera magnitud de la última contaminación, y habla de "traxedia medioambiental que se ven producindo cunha reiteración máis que preocupante".

La portavoz socialista sostiene que "as cabinas de control non serven absolutamente para nada no intento de evitar os verquidos", dice Bibiana Iglesias, que recuerda que su Grupo lo ha denunciado en reiteradas ocasiones. Lo sabe el alcalde, recuerda, pero la portavoz del PSOE "oe chover cando lle falamos do tema".
"É indignante a despreocupación do Goberno local coa non se xestiona nin se pon solución a un tema tan recurrente como alarmante, como é o dos continuos verquidos ao río", añade Bibiana Iglsias.

El Grupo socialista, oposición en este Concello, incide, además, en los miles de euros que San Cibrao tiene que soportar en multas del Ministerio de Medio Ambiente, "diñeiro que si sae do peto dos veciños e veciñas de San Cibrao", señala la portavoz.
Los socialistas exigen públicamente al alcalde y a su Gobierno "que tome en serio este problema e lle poña solución inmediata", recordándole que "para eso foi elexido, non para esperar a que pase o tempo".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
  Noticias Relacionadas  
  Un nuevo vertido al río Barbaña deja entre 200 y 300 alevines de boga muertos, según Ríos Limpos  
     
   
  Bibiana Iglesias  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA