La Xunta pide al Concello de Ourense que no publicite una ludoteca que no lo es, afirma Belén Iglesias
 
Un nuevo escrito de la Xunta advierte al Concello de Ourense de que no debe hacer publicidad de una ludoteca que no lo es, la de la Casa da Maxia. Así lo asegura la concelleira del PP, Belén Iglesias, que sostiene que ahora el Gobierno municipal "non sabe cómo xustificar que abriu unha ludoteca sen o pertinente permiso"
 
 
 
 
 
21 de FEBRERO de 2014: OURENSE DIXITAL

La concelleira del Grupo Municipal del PP, Belén Iglesias, advierte al Concello de Ourense que podría haber incurrido en "publicidade enganosa" en la oferta que hizo de la Casa da Maxia como ludoteca.
La concelleira popular advierte, además, de que el Servizo de Inspección de Familia e Menores ha enviado al Concello de la capital un nuevo requerimiento, este con fecha 17 de este mes, por el que, de nuevo, se le advierte de que no puede realizar ningún tipo de publicidad de este lugar como ludoteca.

"Ao non tratarse dunha ludoteca, non se pode realizar ningún tipo de publicidade na que se refira a esta tipoloxía de centros de servizos sociais. Do contrario, podería considerarse publicidade enganosa, o que se considera infracción en materia de Servizos sociais, segundo o establecido no artigo 81n da Lei 13/2008, do 3 de decembro, de Servizos Sociais de Galicia", señala la concelleira popular.
Que sostiene que el Concello ahora "non sabe cómo xustificar que abriu unha ludoteca sen o pertinente permiso, tratando de darlle voltas a un erro que viñemos denunciando dende o minuto un", explica Belén Iglesias.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
  Belén Iglesias  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA