La CIG sostiene que los presupuestos de 2013 de la Xunta para Ourense no aportan "nada novo"
 
"Nada novo" en los presupuestos de 2013 de la Xunta de Galicia para Ourense, dice la CIG. Que echa de menos, sobre todo, que en los tiempos que corren, con el problema del paro como el principal de la provincia, no se potencie la obra pública. Al contrario, dice la CIG, ya que infraestructuras viarias que "estaban programadas de antes e que agora se paralizan".
 
 
 
 
3 de ENERO de 2013: OURENSE DIXITAL

"Os orzamentos da Xunta para o ano 2013 non presentan nada novo para Ourense", señala la CIG al conocerse la consignación presupuestaria dedicada a esta provincia el año que acaba de comenzar. El secretario comarcal del sindicato nacionalista, Etelvino Blanco, asegura que "son uns orzamentos feitos sen ter en conta a tan necesaria discriminación positiva que estamos demandando os ourensáns para correxir o trato marxinador que sufrimos".

La CIG dice constatar recortes varios y en diversos capítulos. Desde los recortes salariales que sufren los trabajadores, hasta los que por cuenta de la Xunta en materia presupuestaria para 2013 se producen en infraestructuras viarias que "estaban programadas de antes e que agora se paralizan".
La Confederación Intersindical Galega señala que en los presupuestos de 2013 "a provincia de Ourense sigue sendo marxinada nun dos máis graves problemas que afectan aos ourensáns, como é a falta de emprego, co agravante de que nunha etapa de destrución de postos de traballo sen precedentes e de actividade económica estancada, se requiría un maior investimento público que non se contempla nestes orzamentos".
La CIG considera que, mientras los sectores productivos de la provincia ourensana "continúan esquencidos", el Plan Impulsa sigue siendo "o fantasma que inventou o sr. Feijóo para enganar aos ourensáns e manterse no poder".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
  Etelvino Blanco  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA