La Federación de Comercio de Ourense se expresa contraria a la propuesta de liberalización de horarios comerciales
 
Ante los cambios que en materia de liberalización de horarios comerciales se ven venir, la Federación de Comercio de Ourense se expresa contraria a tales e interpreta que se deben a las presiones e intereses de las grandes superficies comerciales. Dice la Federación ourensana que "o problema actual non radica na falta de horas dispoñibles para ir a mercar, senón na falta de cartos para poder consumir".
 
 
 
 
12 de JULIO de 2012: OURENSE DIXITAL

La Federación de Comercio de Ourense se muestra preocupada y en total desacuerdo con la última propuesta anunciada por la Conferencia Sectorial de Comercio Interior, en relación con la liberalización de los horarios comerciales.
La Federación ourensana "reitera a súa firme oposición á modificación da actual normativa sobre horarios comerciais, por entender que esta medida nin foi demandada polos consumidores nin pola inmensa maioría do sector comercial e que, ademais, non vai repercutir na mellora da actividade económica deste país".
Y es que, entiende el Comercio ourensano, que "o problema actual non radica na falta de horas dispoñibles para ir a mercar, senón na falta de cartos para poder consumir".

Explica la Federación de Comercio de Ourense que con la normativa vigente actualmente, la mayor parte del pequeño comercio puede abrir ya todos los días y horas que lo desee, por lo que dice tener claro que esta medida "beneficiaría aos grandes formatos comerciais e responde á presión exercida polos mesmos".
Por otra parte, "non é oportuno que se aproben este tipo de medidas no momento acutal que está a vivir o pequeno comercio".
Entre las medidas anunciadas por el Gobierno, está la ampliación del número de festivos de apertura comercial de 8 al año al doble, 16; la ampliación de los horarios de 72 horas semanales a las 90; además de eliminarse la facultad conferida a las comunidades para reducir hasta 150 metros cuadrados la superficie máxima de los establecimientos comerciales que tienen libertad horaria.
"A Federación de Comercio de Ourense reclama que se manteña a lexislación vixente nestas materias e que dende a Xunta de Galicia se defenda o sentir maioritario do pequeno comercio da nosa Comunidade", conclue la nota emitida al respecto por dicha Federación.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA