El alcalde de Ourense exige al presidente de la Xunta que desbloquee la ampliación del Complexo Hospitalario
 
Saturación de pacientes en habitaciones y Urxencias, acumulación de enfermos en los pasillos y un Complexo Hospitalario de Ourense que no cubre las demandas sanitarias en las debidas condiciones... Veteranas denuncias pero que hasta ahora no se habían escuchado en voz del alcalde de Ourense. Este miércoles, Francisco Rodríguez compareció públicamente para exigir al presidente de la Xunta que habilite partida para ampliar el CHUO. Y dijo hablar "en defensa dos dereitos dos nosos veciños e da dignidade dos enfermos".
 
 
 
 
 
12 de JULIO de 2012: OURENSE DIXITAL

En una comparecencia ad hoc, el alcalde de Ourense, el socialista Francisco Rodríguez, exigió este miércoles a la Xunta de Galicia "que habilite, sen máis demora, unha partida orzamentaria para licitar e adxudicar as obras de ampliación do Complexo Hospitalario de Ourense", que, recordó, se hallan paralizadas desde hace 4 años. Justo desde el momento en que Núñez Feijóo llegó a la presidencia de la Xunta y el PP al Gobierno gallego.
Rodríguez calificó la proyectada ampliación del CHUO de "prioridade absoluta", y aludió a "unha defensa dos dereitos dos nosos veciños e da dignidade dos enfermos", la reclamación hecha pública este miércoles por el alcalde de Ourense.

Francisco Rodríguez aludió a las "precarias" condiciones en las que se encuentran los internos del Complexo Hospitalario Universitario de Ourense, a la saturación que se produce en las habitaciones y en el Servizo de Urxencias, y al hecho de que se sigan "acumulando" enfermos en los pasillos.
En el caso del Hospital Santa María Nai, "a situación é aínda máis lamentable", dijo el regidor municipal, al afirmar que "o número de hospitalizacións aumenta en contra da recomendable reducción ao non cumprir coas condicións mínimas".
En base a ello, el alcalde de Ourense afirmó que las obras de ampliación que como jefe del Gobierno municipal reclamó públicamente este miércoles, "son un dereito dos cidadáns, e temos a obriga de esixir á Xunta o seu cumprimento".

A continuación, Francisco Rodríguez emplazó públicamente al titular del Ejecutivo gallego, Alberto Núñez, a "que abandone as entelequias futuristas e fixe uns prazos concretos para o comezo, a execución e a finalización destas obras, así como dos centros de saúde de O Couto e O Vinteún".
En este sentido, aludió al hecho de que el pasado lunes en su visita a la capital ourensana para dar por iniciadas las obras del nuevo Edificio Xudicial, Núñez Feijóo anunció la licitación del Centro de Saúde de O Couto, pero evitó concretar plazos.
"A ambigüedade calculada de Feijóo é moi perigosa para Ourense, falar de xeito indeterminado das licitacións dun proxecto de 40 millóns de euros é o mesmo que non dicir nada", afirmó Francisco Rodríguez.

Concluyó el alcalde de Ourense denunciando también el "agravio comparativo" que sufre esta ciudad con respecto a otras de Galicia, como son Vigo, Pontevedra y Lugo. Así, en Ourense "en catro anos a inversión da Xunta de Galicia na cidade foi cero euros". Y concluyó el regidor municipal ourensano volviendo a preguntarse en voz alta, "que lle fixemos os ourensáns a Feijóo para recibir ese trato inxusto e discriminatorio".
 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
 
HACE HOY UN AÑO 12, MARTES
 
Baltar Pumar reivindica las diputaciones, a las que considera “cada día máis necesarias en provincias como a nosa”
José Luis Baltar se dispone a completar un cuarto de siglo presidiendo la Deputación de Ourense
El BNG de Barbadás alerta de que el Concello quiere subir y cobrar por actividades extraescolares
Arrancan agora dous dos cinco seminarios do Congreso de Encaixe e Artesanía Téxtil
Arturo Fernández volve a Ourense este martes con “Los hombres no mienten” do tunesino Eric Assous