El alcalde de Maceda reconoce como “un erro persoal” el haber depositado tanta confianza en la portavoz socialista
 
El “cinismo sin precedentes” del que acusa a la portavoz socialista de Maceda el alcalde, sirve ahora para el regidor municipal reconozca públicamente que se equivocó cuando depositó en Ana María Rodríguez competencias municipales y su confianza. El alcalde recuerda públicamente que Maceda tiene presupuestos, sólo que son los de 2009 prorrogados
7 de DICIEMBRE de 2010: OURENSE DIXITAL

“Xa anunciamos fai algúns plenos que o orzamento quedaba prorrogado co do 2009, algo perfectamene legal”, puntualiza el acalde de Maceda, el nacionalista Xabier Oviedo, a la denuncia realizada por la portavoz socialista, Ana María Rodríguez, en el sentido de que el año va camino de rematar y el Concello de Maceda sigue sin contar con Presupuesto de 2010. El de 2010 es el de 2009 prorrogado, señala el alcalde, que recuerda que tal decisión se adoptó poco después de que en el mes de septiembre se rompiera el bipartito y el BNG se quedara gobernando en minoría.
“A concelleira socialista parece non entender que si cando estaba con nós no Goberno non fumos quen de facela entrar en razón no control do gasto, mal o faremos agora en minoría”, admite Xabier Oviedo, regidor municipal de Maceda.

El alcalde macedano acusa públicamente a la portavoz del PSOE, a la que e BNG de Maceda imputa buena parte de la responsabilidad de la ruptura del Gobierno municipal, “cinismo sin precedentes”. Señala Xabier Oviedo que Ana María Rodríguez sigue hablando de austeridad “cando todo o desequilibrio no gasto foi orixinado polo malgasto en Persoal nos tempos da tenente de alcalde socialista, nos que pasou de 3 a 18 persoas contratadas só en Asistencia no Fogar”.

Del mismo “cinismo” habla el alcalde de Maceda cuando la concelleira le reclama ahora a la Xunta de Galicia que solucione deficiencias que se producen en la OU-101. Xabier Oviedo le recuerda que “ela non foi quen de xestionar cando era a concelleira de estradas autonómicas”, acusándola de que dichas deficiencias “se deben á deixadez que ela practicou no tempo que foi tenente de alcalde do Concello”.
“Como alcalde teño que recoñecer como un erro persoal haberlle dado competencias de unha estrada a unha persoa incapaz de facer tal xestión, o tempo que non era concelleira de Obras, e que o único obxectivo da concelleira socialista era rentabilizar políticamente o traballo que fixemos outros”, admite el alcalde de Maceda, aunque dice Xabier Oviedo que, “a estas alturas, eso xa o saben ben os nosos veciños”.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
  Xabier Oviedo, alcalde de Maceda (BNG)  
     
  Noticias Relacionadas  
  El PSOE vuelve a reclamar al alcalde de Maceda el Presupuesto de 2010 y el Plan de Austeridade  
     
     
 
 
     
 
 
 
   
 
publicidad
   

 

Añade OuD a tu Google