La Corporación de Ourense en pleno conmemoró el Día Internacional contra la Violencia de Género
 
“Cando se recorre á violencia demostrase o fracaso do noso modelo social”, dijo Marta Arribas al conmemorar Ourense este 25 de noviembre el Día Contra la Violencia de Género. Representantes de la Corporación Municipal, agentes sociales y culturales de la ciudad, vecinos y medios de comunicación se dieron cita en este acto
 
26 de NOVIEMBRE de 2010: OURENSE DIXITAL

“A violencia é un problema universal que nos afecta a todos e todas: ninguén pode desentenderse dun certo grao de responsabilidade cando un ser humano é violento con outro.”  Con esta declaración de principios arrancó este 25 de noviembre la concelleira de Igualdade de Ourense, Marta Arribas, la lectura del manifiesto en repulsa de la violencia de género, con lo que daba comienzo el acto oficial de conmemoración del Día Internacional para a Eliminación da Violencia Contra as Mulleres en el Salón de Plenos del Concello de Ourense.
Concelleiros de los tres grupos políticos municipales, medios de comunicación, representantes de colectivos sociales y culturales de la ciudad, así como vecinos se dieron cita en ese acto.

Marta Arribas hizo hincapié en la vigencia que, por desgracia, “aínda teñen este tipo de actitudes de violencia e sometemento da muller pola súa condición de xénero”.
“Cando se recorre á violencia demostrase o fracaso do noso modelo social”, dijo Marta Arribas, que recordó que “permanecer impasíbeis ante o horror mostra a deshumanización dunha sociedade cobarde, inxusta e sobre todo pouco democrática”.
En su discurso tuvo un recuerdo espacial para todas las víctimas, tanto directas como indirectas, que se contabilizan cada año. Aunque precisó que “consideramos e denunciamos tamén como violencia de xénero as violacións e o acoso sexual e laboral, a trata de mulleres, especialmente de nenas cara á prostitución, o sexismo publicitario, a feminización da pobreza, a mutilación xenital das nenas, a marxinación política e a cruel invisibilidade á que diariamente se someten as achegas que as mulleres fan a todos os ámbitos da vida, a ciencia e o saber”, dijo Marta Arribas.

A la lectura del manifiesto siguió la proyección de un audiovisual obra de la joven artista ourensana Iria Rodríguez, en el que, a través de la fotografía, se ahonda en la problemática de la violencia machista. La propia fotógrafa explicó que “o vídeo xa ten uns cantos anos, pero por desgracia o conto non cambiou moito”.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
publicidad
 
 
HACE HOY UN AÑO 26, JUEVES
 
El BNG plantea una fórmula para abaratar el parking del CHOU a los acompañantes de los pacientes
 
Camba destaca a importancia da herdanza da emigración nun encontro con 130 emigrantes galegos
A localidade de Zaín dispón de servizos e melloras por valor de casi 65.000 euros
Los trabajadores de la Administración de Xustiza de la Xunta carecen de acreditación, dice la CIG
Caixa Galicia publica “O Macizo Central Ourensán” de Xosé Benito Reza
 

 

Añade OuD a tu Google