El PP plantea la incorporación del termalismo a la cartera de servicios del SERGAS entre reproches de la oposición
 
Entre reproches de la oposición, la mayoría del PP hizo prosperar en la Cámara gallega instar a la Xunta para incluir en la cartera de servicios complementarios del SERGAS las técnicas de la hidrología médica o termalismo. El PSOE cuestionó que Rosendo Fernández lo planteara como una cuestión de campaña a la alcaldía de Ourense, y el BNG le reprochó también el oportunismo político de la propuesta
25 de NOVIEMBRE de 2010: OURENSE DIXITAL

La mayoría del Partido Popular aprobó una iniciativa del Partido Popular que defendió el parlamentario ourensano Rosendo Fernández, por la que el PPdeG insta a la Xunta de Galicia “a levar a cabo os traballos que resulten pertinentes para a inclusión na carteria de servizos complementarios do sistema público de Galicia, das técnicas de hidroloxía médica ou termalismo”.
Rosendo Fernández defendió esta iniciativa argumentando que “favorece tanto a saúde dos individuos como o sistema público sanitario, polo aforro de gastos médicos e farmacéuticos que supón”.

Según destacó el parlamentario popular por Ourense, “é o momento de aproveitar as sinerxias no eido da hidroloxía médica”, de la que existe una cátedra en la Faculta de Medicina de la Universidad de Santiago, recordó Fernández. Y recordó también en este sentido que hace un año se firmó con la Universidad un convenio para organizar cursos, seminarios y la promoción de la investigación “co obxectivo de favorecer os coñecementos de todo o relacionado coas aplicacións da hidroloxía no campo da medicina”.

La propuesta prosperó con la reprobación de la oposición, ya que socialistas y nacionalistas coincidieron en calificarla de “brindis al sol”.

“Tomadura de pelo” de campaña a la alcaldía, según el PSOE

Concretamente la parlamentaria ourensana del PSdeG, Carmen Acuña, tildó la propuesta y los argumentos de Rosendo Fernández de “frivolidade” y “tomadura de pelo”, y aseguro que plantear que se llevan a cabo “os traballos pertinentes” para incorporar tratamientos termales al sistema sanitario público, como proponía Rosendo Fernández, era “unha frase baleira de contido, cando ademais o Goberno de Feijóo é o dos recortes na política sanitaria”.

“Falan de dar máis servizos cando non se recolle nos orzamentos para 2011 ningunha partida destinada á hidroloxía médica”, señaló Acuña, y aprovechó la parlamentaria socialista para recordar en el Parlamento que los 80.000 euros presupuestados en 2011 para el Plan Director del CHOU “son unha vergoña”.
“Esta Cámara non é a plataforma para a súa campaña á alcaldía da cidade de Ourense”, concluyó reprochando la diputada del PSdeG-PSOE por esta provincia al popular Rosendo Fernández.

El BNG cuestionó el oportunismo de Rosendo Fernández

También la parlamentaria del BNG, Ana Luisa Bouza, hizo una lectura en clave electoralista de la intervención del parlamentario ourensano Rosendo Fernández, al que recordó que iniciativas como la que planteaban “non contan con prazos nin orzamentos para levalas a cabo”.
Recordó Ana Luisa Bouza que esta propuesta ya había sido registrada el pasado mes de abril, “pero casualmente non se trouxo á Camara ata hoxe, coando os populares xa están inmersos na precampaña das municipais”.

La parlamentaria nacionalista se mostró sorprendida por el hecho de que “o candidato de Baltar” hiciera coincidir este debate con la tramitación de los presupuestos, ya que “si quere vender compromiso con Ourense as contas da Xunta para 2011 non axudan moito”.
También calificó de “chocante” Ana Luisa Bouza que para el PP sea una prioridad incorporar la hidrología a la Sanidad “cando o actual Goberno é incapaz de manter un funcionamento decente dos servizos que xa están en carteira”.

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
  Rosendo Fernández  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA
 
 
publicidad
   

 

Añade OuD a tu Google