El BNG denuncia que el campo de A Moreira se ha convertido en “un dos exemplos máis gráficos” del abandono al que somete el Gobierno municipal a Xinzo de Limia, la desgana del alcalde tras el anuncio de su retirada de la política municipal, y las ocupaciones de los concejales del PP, más preocupados en sus “liortas particulares” que en resolver los problemas del Concello, dice el BNG. Los nacionalistas hablan de “falla de interese xeneralizados do Grupo de Goberno e do PP”, y el caso de A Moreira lo califican de “escandaloso”.
 
 
El BNG denuncia “falla de interese xeneralizados do Goberno e do PP” en el Concello de Xinzo
 
19 de JULIO de 2010: OURENSE DIXITAL
   

“O entorno da Moreira funciona dende hai anos como vertedoiro improvisado de refugallos de obra e restos de maleza e podas de árbores sen que dende o Concello se tome ningunha medida para corrixir esta situación”, denuncia el Grupo del BNG de Xinzo de Limia. Y lo hace en fechas coincidentes con la celebración de las fiestas patronales de Santa Mariña, durante las cuales se ha podido constatar en alguno de los actos celebrados este pasado sábado, la “paupérrima imaxe” que el Concello de Xinzo ha dado a todos los que se han acercado a las instalaciones deportivas de A Moreira.

El Grupo que lidera como portavoz Amador Díaz Penín califica de “abandono incomprensible” el que sufre A Moreira por parte del Concello y, más concretamente, por la Concellería de Deportes que, recuerda, tiene una dedicación exclusiva para su titular.
Los nacionalistas hablan de “falla de interese xeneralizados do Grupo de Goberno e do PP”, que califican de “escandaloso”, y sostienen que “A Moreira é un dos exemplos máis gráficos”.

El BNG denuncia que el propio alcalde, Isáac Vila, tras anunciar su retiro de la política municipal con el remate de esta legislatura, “deixa decorrer o tempo nunha actitude contemporizadora”, mientras sus concejales “andan máis preocupados nas súas liortas particulares por ver quen se queda cos despoxos do partido e en posicionarse para afrontar a nova etapa, que en resolver os problemas das veciñas e veciños de Xinzo”.

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página