Francisco Rodríguez, alcalde de Ourense

 
  Francisco Rodríguez reivindicó este miércoles la cualidad de tercera ciudad de Galicia que es Ourense a efectos de la creación de la nueva caja de ahorros gallega. Rodríguez advirtió que hasta ahora sólo están hablando Vigo y A Coruña, y, dijo, “Galicia non son só Vigo e A Coruña”. No es tanto cosa de ciudades como del necesario reequilibrio entre la costa y el interior, señaló Rodríguez, lo que será necesario plantear llegado el momento. El regidor ourensano se mostró satisfecho porque ahora el proceso esté marchando, y criticó la injerencia en el mismo del Gobierno de Feijóo. Afirmó Rodríguez que “alguén meteu a pata, foi o presidente da Xunta e o seu Goberno, e agora teñen dificultades para quitala”.
 
Noticias Relacionadas
  Noticia 1
  Noticia 2
 
 
El alcalde de Ourense advierte al gestarse la nueva caja gallega, que “Galicia non son só é Vigo e A Coruña”
1 de ABRIL de 2010: OURENSE DIXITAL

El alcalde de Ourense, Francisco Rodríguez, ha reivindicado este miércoles la posición de tercera ciudad de Galicia que es Ourense en el proceso de negociación para la fusión de las cajas gallegas. Llegado el momento, advirtió Rodríguez, “demandaremos desta nova entidade que ten que tomar decisión para corregir as diferencias dende o punto de vista social, político e económico que ten esta provincia con respecto das outras”.
Francisco Rodríguez dejó claro en al menos un par de ocasiones de su intervención respecto a esta cuestión, que “o problema sobre o futuro das caixas de Galicia non é só un problema da Coruña e Vigo, é un problema de toda Galicia”, y recordó que “nesto das fusións temos en Ourense unha mala experiencia, e non queremos que se repita”, sin especificar exactamente a que experiencia se refería.

El regidor municipal ourensano insistió en que, pese a que hasta ahora sólo dos ciudades “mantiveron as bandeiras nesta refrega”, el proceso de creación de la nueva caja gallega afecta a todas las provincias y a más ciudades, y que “Galicia non son só Vigo e A Coruña”.
El alcalde de Ourense, que manifestó que desde ese Concello “estamos expectantes” a lo que ocurre al respecto, adelantó que los objetivos que se deberían perseguir con el proceso de fusión de Caixanova y Caixa Galicia “deberían incidir, fundamentalmente, na necesidade de atopar ese reequilibrio das zonas que máis o necesitan a respecto das máis puxantes, me estou a referir á zona do interior e a costa”.

Por último, Francisco Rodríguez se refirió a la lentitud del proceso de fusión e, incluso, al parón sufrido, para afirmar que “todo esto da parálise e da falta de acordos, agora está claro que non era consecuencia de que si o Goberno do Estado, de que si o PSOE bloqueaba, e agora nos demos conta de que nin o Goberno de España estaba bloqueando esto nin era cousa de facer unha lei en plenas Navidades de presa e correndo”.
Rodríguez acusó al Ejecutivo gallego de injerirse en un proceso que, dijo, tendrán que llevarlo a cabo las propias cajas, y afirmó que “alguén meteu a pata, foi o presidente da Xunta e o seu Goberno, e agora teñen dificultades para quitala”.

Volver atras
Imprimir Página