“Ou isto o facemos entre todos, ou non funcionará”. Así concluyó el discurso inaugural de las Xornadas Técnicas “Ourense Alta Velocidade: Estación Central de Galicia” el alcalde de la ciudad, Francisco Rodríguez, quien abogó en su discurso por la implicación de la “sociedade civil” en el que llamó “o proxecto máis importante para o futuro da cidade”. Es decir, la llegada de la Alta Velocidad a Ourense. Rodríguez destacó que a Ourense le corresponde, por su situación estratégica derivada de su posición geográfica en la Comunidad gallega, ser estación central de Galicia, como puerta de entrada que es de la Comunidad Autonóma y llave de las comunicaciones con la Meseta.
 
Noticias Relacionadas
  Alcalde y conselleiro de Infraestructuras abren este lunes la semana de la Alta Velocidade en Ourense
 
 
Rodríguez abre las Xornadas del AVE destacando la posición privilegiada de Ourense como nodo de comunicaciones
19 de ENERO de 2010: OURENSE DIXITAL
   

Francisco Rodríguez inauguró este lunes las Xornadas Técnicas “Ourense, Alta Velocidade: Estación Central de Galicia”, que proseguirán este martes y se prolongarán ininterrumpidamente hasta el viernes, en que serán clausuradas por el ministro de Fomento, José Blanco. Con la presencia también del conselleiro de Infraestructuras de la Xunta de Galicia, Agustín Fernández, Rodríguez destacó que “o actual deseño a rede galega de AVE convirte a Ourense na estación central de Galicia, sendo porta de entrada á Comunidade Autónoma, conexión con Madrid e a terceira cidade do Estado en conectividade ferroviaria de altas prestacións”.

A resultas de dicha situación, destacó Rodríguez que a Ourense no corresponde otro papel que ser “nodo de conexión do sistema de cidades de Galicia”, lo que en el futuro proporcionará a Ourense “inestimables oportunidades económicas para a nosa cidade”.
Esta situación ventajosa para la capital ourensana que emana de la posición geográfica que ocupa Ourense, bien vale, a juicio del alcalde de la ciudad, que este proyecto cuente con las aportaciones de toda la sociedad civil y de los agentes sociales y económicos, que han de aportar lo que les corresponde. A juicio del alcalde, “iniciativas e proxectos dos sectores estratéxicos da cidade, para convertir a chegada do AVE na palanca do desenvolvemento do futuro”.

 
Fotografía : JOSÉ CERDEIRA 
Francisco Rodríguez, alcalde de Ourense (ARCHIVO)
Francisco Rodríguez señaló que “o Goberno municipal ten claro que a Alta Velocidade debe quedar integrada nun proxecto xeral de cidade”, razón por la cual “o novo Plan de Urbanismo que estamos redactando, será o marco xeral donde se integrará unha infraestructura tan potente como o AVE, baixo a premisa de facer o AVE para a cidade pero, en ningún caso, ó revés”.
En este sentido adelantó que el impulso al desarrollo económico, social o demográfico de Ourense vinculado al AVE “non dependerá tanto do propio AVE canto da existencia de planes estratéxicos de actuación, previos á chegada da Alta Velocidade”.
Esto, a juicio del alcalde, otorga a la sociedad en su conjunto, a los emprendedores ya la iniciativa privada, “un papel clave na posta en valor do que xa temos, e no desenvolvemento de proxectos e actividades económicas novas que fagan atractiva á cidade para vivir, para invertir, para visitar, atractiva como destino e non como unha estación de paso, máis ou menos moderna, mellor ou peor diseñada”.
 
Volver atras
Imprimir Página