De “desolador” califica el PP de Galicia el panorama que, dice, producen los gobiernos bipartitos en varios concellos gallegos. Los populares dicen que enfilan la segunda mitad de legislatura “deixando tras deles un rastro de desgoberno, parálise, desunión, enfrontamentos e malas noticias”, y que la situación no irá a mejor sino al contrario. De hecho, consideran que los resultados del 1 de marzo pasado fue “unha bofetada” a PSOE y BNG por esos bipartitos. Los populares retan incluso a los máximos responsables de ambas formaciones a que ahora mismo digan que dentro de dos años “non pactarán entre eles, e menos para arrebatar alcaldías ao partido máis votado”.
 
 
El PP arremete contra los bipartitos y reta a PSOE y BNG a no pactar dentro de dos años
22 de JUNIO de 2009: OURENSE DIXITAL
   

“Cumpridos dous anos da constitución dos gobernos municipais, o PPdeG non pode senón lamentar que o balance que arroxan os bipartitos municipais sexa desolador”. Así se expresa el Partido Popular de Galicia en un comunicado emitido al respecto del que considera “desolador” panorama que dejan los gobiernos bipartitos en varios concellos gallegos, que no menciona en ningún momento si bien la situación la hace extensiva a las cuatro provincias gallegas.
Los populares relacionan la “nefasta xestión conxunta de PSOE e BNG” en estos concellos concellos gallegos con “desboberno, parálise, desunión, enfrontamentos e malas noticias”. Y pronostican que la situación no sólo no va a mejorar, “ata vai empeorar nos próximos 24 meses”, lo que resta de legislatura.

En tal situación, los populares gallegos se dicen convencidos de “un amplo espectro da poboación que votou PSOE ou BNG en 2007 non volverá facelo dentro de dous anos sabedor de que a coalición entre ambos é tóxica para os intereses dos concellos”.
De hecho, el PP de Galicia dice que la victoria de Núñez Feijóo en las pasadas Autonómicas “foi tamén unha bofetada a un modelo de xestión baseado na constitución de dous gobernos paralelos na que sobran enfrontamentos e tensións e falta cordialidade, coordinación e traballo en equipo”.

Según el Partido Popular de Galicia, las siete grandes ciudades de Galicia padecen ahora mismo “unha dobre crise”, ya que a la económica y política que generan los bipartidos, dice el PPdeG que, “mentres resisten, estanse a levar por diante as posibilidades de desenvolvemento dos cidadáns aos que goberna”.
El PP de Galicia pide a los máximos responsables de PSOE y BNG en Galicia, Manuel Vázquez y Guillelme Vázquez, respectivamente, que rompan ahora mismo las alianzas que mantienen entre sí, y que digan que, “sexa cal fora o resultado de 2011, non pactarán entre eles, e menos para arrebatar alcaldías ao partido máis votado”.

 
 
 
Volver atras
Imprimir Página