Home  
 
 
 
 

Alex Sánchez Vidal, tenente de alcalde do Concello de Ourense

 
 

"Levamos catro meses esperando, e a nós non nos parece que esto sea xeito de funcionar entre administracións", dijo el teniente de alcalde del Concello de Ourense, Alexandre Sánchez Vidal, al referirse a la situación en la que siguen los vecinos de los barrios de Vistahermosa y Ervedelo a raíz de las obras del Acceso Centro de la A-52 con la capital. Aunque evitando alusiones directas, el nacionalista reclamó mayor celeridad y eficacia al respecto por parte también del Concello de la capital.

 
 
Noticias Relacionadas
  ¿9% o 7,5% de pendiente?
 
  El GMS recuerda a Sánchez Vidal que él fue "responsable directo" del Acceso Centro, y le pide que no haga el trabajo de desgaste del PP
 
 

Sánchez Vidal reprocha al Concello que Vistahermosa y Ervedelo lleven 4 meses esperando a que se reparen los daños causados por el Acceso Centro

 
8 de ENERO de 2008: OURENSE DIXITAL

Los vecinos de Vistahermosa y Ervedelo afectados por las obras del Acceso Centro de la Autovía A-52 con la capital ourensana, trasladaron este lunes a Tenencia de Alcaldía del Concello de Ourense, la situación en la que ha quedado esta zona de la capital tras los trabajos del acceso llevados a cabo para el Ministerio de Fomento por la empresa Ferrovial. Los vecinos expusieron al teniente de alcalde, Alexandre Sánchez Vidal, la situación que ya habían denunciado públicamente con anterioridad de caminos ahora cortados, surgencias alteradas, terraplenes que se desploman porque no se han reforzado convenientemente los muros y grietas en varias viviendas.
Para Alexandre Sánchez Vidal "os veciños están moi cabreados e con toda a razón".

Al final de la reunión el teniente de alcalde manifestó que "eles non son os reponsabeis dos problemas e dos deterioros que sofriron as súas vivendas e o estado no  que quedaron os accesos senon ao contrario, é un situación que é preciso correxir".
En este sentido, Sánchez Vidal recordó que "desde o goberno municipal manifestamos que non se debería proceder a apertura do acceso mentras non estiveran solucionados estos problemas", abogó por no tasladar a los vecinos la responsabilidade de los problemas "e fagamos da institución o instrumento para solucionalos", dijo Sánchez Vidal.
En este sentido, el teniente de alcalde del Concello de Ourense recordó que "hai unha petición que está formulada, o plantexamos en xunta de portavoces, en xunta de goberno, hai un acordo que se tomou e quedou encargado de tramitalo o alcalde, levamos catro meses esperando, e a nós non nos parece que esto sea xeito de funcionar entre administracións".
Sánchez Vidal recalcó el asunto cuando añadió: "Eu supoño que todos estamos moi ocupados, pero en catro meses hai tempo para facelo, e o que nos desagrada e o temos que decir e que mentras non se producen estas reunións e non hai compromisos, producense feitos como os que acabamos de relatar, os veciños están cabreados e con toda a razón".

Volver atras
Imprimir Página
 
 
 
           
REDACCIÓN de Ourense Dixital